Dijital gücüyle kalıpların dışında çözümler geliştiren ve
yenilikçi hizmetleriyle KOBİ’lerin hayatını kolaylaştıran ING Türkiye,
işletmelere görüntülü, yüz yüze ve kolay bankacılık deneyimi sunan Cebimdeki
Danışman KOBİ hizmetini hayata geçirdi. Cebimdeki Danışman KOBİ ile işletmeler görüntülü görüşme teknolojisi sayesinde ING Mobil Kurumsal üzerinden
danışmanlara uzaktan bağlanarak bankacılık işlemleriyle ilgili bilgi alabiliyor
ve mobil uygulama üzerinden işlemlerini gerçekleştirebiliyor.
İşletmeler, Cebimdeki Danışman KOBİ ile yüz yüze görüşerek iş yerlerinden
ayrılmadan bankacılık işlerini kolayca yapabiliyor. KOBİ’ler Cebimdeki
Danışman KOBİ sayesinde kredi, e-vadeli mevduat hesabı ve POS ürünlerine
kolayca başvurulabiliyor, faiz oranları ve ödeme şekilleri ile ilgili detaylı
bilgilere ulaşabiliyor. KOBİ’ler Cebimdeki Danışman KOBİ hizmetinden hafta içi
09:00–18:00 saatleri arasında yararlanabiliyor.
Müşterilerine
işlerinin başlarının ayrılmadan bankacılık işlemlerini gerçekleştirebileceği
dijital hizmetler sunmayı önceliklendirdiklerini belirten ING Türkiye Tüzel
Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Öcal Ağar şunları söyledi:
“Mükemmel
müşteri deneyimi ve dijitalleşmeyi ana stratejimiz olarak belirliyor ve ihtiyaç
duydukları her noktada müşterilerimizi desteklemek için yenilikçi çözümler
geliştiriyoruz. Dijital ile danışmanlık hizmetinin gücünü birleştirerek
müşterilerimizin ticari hayatlarında bir adım önde olmalarını sağlamayı
amaçlıyoruz. Cebimdeki Danışman KOBİ de bu hedef doğrultusunda attığımız önemli
adımlardan biri. Uzaktan danışmanlık alanında öncü olduğumuz Cebimdeki Danışman
hizmetini artık KOBİ müşterilerimize de sunuyoruz. Bu hizmet sayesinde
müşterilerimiz görüntülü olarak danışmanlarımıza uzaktan bağlanabiliyor,
böylelikle zamandan tasarruf sağlayıp işlerine daha çok vakit ayırabiliyor.
Müşterilerimizin dijital kanallarda yaşadığı deneyimi en üst seviyeye çıkarmayı
amaçlıyor, Cebimdeki Danışman ile dijitale insan dokunuşu getirerek
müşterilerimize zahmetsiz bir bankacılık deneyimi sağlıyoruz. Portföy yönetimi
gibi danışmanlık gerektiren işlemler kapsamında da müşterilerimizin görüntülü
bankacılık ile bilgi alabilmesine ve mobil uygulama üzerinden işlemlerini
gerçekleştirebilmesine imkan sağlıyoruz. Cebimdeki Danışman KOBİ ile KOBİ
bankacılığının her segmentinde farklı müşteri ihtiyaçlarına hızlı çözüm sunmayı
ve finansal danışmanlık hizmetine erişimi daha kolay kılmayı hedefliyoruz.”