BASIN BÜLTENLERİ
HABERLER
17. TÜRKİYE İLETİŞİM MERKEZİ GÜNLERİ KATILIMCILARINI DİJİTAL PLATFORMDA BULUŞTURDU

İletişim merkezi sektörünün en prestijli organizasyonu olan Türkiye İletişim Merkezi Günleri, 3-4 Kasım tarihlerinde 17. kez gerçekleşti.

Kasım-Aralık Sayısı Kapak Röportajı

Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. A. Tarkan Tekcan; “Pandemi sürecinde çağrı merkezlerinin değeri daha çok anlaşıldı.”

İLETİŞİM MERKEZİ SEKTÖRÜNDE 2021 DEĞERLENDİRMELERİ VE 2022 ÖNGÖRÜLERİ

2020 yılına damgasını vuran Covid-19 salgını, hayatın her alanında olduğu gibi iş dünyasında da köklü değişimleri beraberinde getirdi.