Dalgalanma, belirsizlik, karmaşıklık ve muğlaklık kelimelerinin İngilizce karşılıklarının baş harflerinden oluşan VUCA kavramına, özellikle pandemi döneminin gerektirdiği değişime hızla uyum sağlamak ve iş planlarını kısa vadeli yapmak amacıyla sık başvurulur oldu.
CarrefourSA CEO’su Kutay Kartallıoğlu, pandemi döneminin perakende sektörüne etkilerini ve sektörün önümüzdeki dönemde hangi faktörlere bağlı olarak ne yönde gelişeceğini anlattı.
NFC teknolojisi (Yakın Alan İletişimi) ile alışverişten temassız ödemeye, gündelik yaşamdan oyun paylaşımına kadar yaygın ve yaratıcı yollarla müşteri ilişkileri farklı boyuta taşınıyor.
Müşteri memnuniyetinden taviz vermeden çağrı merkezi etkinliğini sağlamanın önemli bir hedef olduğunu biliyoruz. Bu sayımızda çağrı merkezi yöneticilerine, İstanbul ve İstanbul dışı olmak üzere, çağrı merkezlerinde çalışanların performanslarını etkileyen olası “bölgesel” faktörleri sorduk.
Netflix, Amazon ve Spotify gibi markaların popülerliği sık sık inceleme konusu olarak karşımıza çıkar. Bu markaları güçlü kılanın, kişiselleştirilmiş kullanıcı deneyimi ve geliştirdikleri güçlü müşteri ilişkileri olduğunu biliyoruz. İşte burada veri bilimi devreye giriyor. Kurumlar, ürün ve hizmetlerini geliştirerek verileri rekabet avantajına dönüştürmek amacıyla veri bilimine başvuruyorlar.
Astım ve alerjik hastalıklar çok sayıda kişiyi etkilemektedir. Her geçen gün bu durumlardan etkilenen kişi sayısında artış yaşanmaktadır. İstanbul Okan Üniversitesi Hastanesi Çocuk Alerjisi ve İmmünoloji Hastalıkları Uzmanı Prof. Dr. Ahmet Akçay açıkladı.