Deneyimli ekibi ve
alanında lider teknolojileriyle 2004’ten bu yana müşterilerinin iletişim merkezlerini
dünya standartlarının üzerine çıkarma hedefiyle çalışan Procat, organizasyon
yapısındaki değişimle birlikte yönetimdeki görev değişimini duyurdu. Eylül
2021'den bu yana Chief Commercial Officer olarak görev yapan ve ekibiyle önemli başarılara
imza atan Eniz Akdağ, 1 Nisan itibarıyla Procat’in
yeni CEO'su olarak göreve getirildi. Procat, yerel ve global pazarlarda sergilediği
başarıların ardından gerçekleşen bu değişimlerle birlikte sektörde etkin ve kararlı
adımlarla ilerlemeye devam ediyor.
Bu değişimin
şirketin globalleşme adımlarında tetikleyici güç olacağını belirten Procat’in
yeni CEO’su Eniz Akdağ; “Son yıllarda gerçekleştirdiğimiz global ölçekli projelerle
sektörde büyük başarılara imza attık. Özellikle 2016 yılından itibaren yurt dışı
projelere daha fazla yönelerek, 2021 yılı itibarıyla pek çok uluslararası projeyi
bünyemize dahil ettik. Satış ekibimizi yeniden yapılandırdık. Müşteri
portföyümüzü büyüttük. Bugün Türkiye’nin e-ticaret sektörünün en büyük
oyuncuları ile çalışıyor, farklı sektörlerdeki lider markalarla müşteri
deneyimi alanında başarı hikayeleri yazıyoruz. Aynı zamanda yurt dışına hizmet ihracatı
yapabilen bir konumdayız. Yeni dönem hedeflerimizde çok daha iddialıyız ve bu
hedeflere ulaşmak için çalışma arkadaşlarımla birlikte bütün gücümüzü ortaya
koyacağız” dedi.
Eniz Akdağ, “Şirketteki
bu değişimle birlikte globalleşme konusunda
yeni adımlarımız olacak. 2017 yılında ilk yurt dışı ofisimizi Birleşik
Krallık'ta açarak Avrupa’daki global markalara hizmet vermeye başladık.
Türkiye’de uzun yıllar edindiğimiz tecrübe ve uzmanlığımızı İngiltere’ye
taşımamız ve ileri düzeyde teknolojiye ve know-how’a dayanan hizmetler sunmamız
çağrı merkezi sektöründe büyük etki yarattı. Kazandığımız bu uzmanlığı şimdi de
diğer Avrupa ülkelerine taşıyoruz. Yurt dışında biri İspanya, diğeri Kuzey
Afrika olmak üzere iki yeni lokasyon daha açma hedefimiz var.
Akdağ; “Bugün 40’tan fazla müşteriye 9 dilde hizmet veriyor, 4
ülkeye hizmet ihracatı yapıyoruz. Yurt içindeki müşteri sayımızı artırırken
küresel çapta hizmet veren daha fazla sayıda markanın çok dilli
operasyonlarının yönetimini üstlenmek istiyoruz. Bu konuda ciddi yatırımlar
yaparak, ağımızı genişletiyoruz. Halihazırda Türkçe, Almanca, İngilizce,
Felemenkçe, Fransızca, İtalyanca, Romence.” dedi.