
Sigortam.net’ten
çağrı merkezi ekiplerinin
kariyer
yolculuğuna tam destek
Dijital sigorta platformu Sigortam.net, çağrı merkezinde görev yapan
çalışanlarının uzmanlık seviyesine göre başlattığı “Benim Kariyerim” projesiyle,
çalışanların kariyer yolculuklarını uzun soluklu hale getirirken mesleklerini
sosyal hayatlarıyla uyumlu bir biçimde yapmalarının da önünü açtı. Proje
kapsamında buddy desteğinden koçluk eğitimine, yüksek hedef-yüksek primden part-time
çalışmaya kadar pek çok farklı uygulama yer alıyor.
Proje kapsamında, aday
sigorta danışmanından kıdemli uzman sigorta danışmanına uzanan süreç için bir kariyer
haritası oluşturuldu. Çalışanlar, kariyerlerini şekillendirebilecekleri bu yol
haritasında, Sigortam.net’te kendilerini bekleyen fırsatları, eğitim ve gelişim
imkanlarını şeffaf bir biçimde görüp ilerleme şansına sahip oluyor.
Sigortam.net İnsan Kaynaklarından Sorumlu Kıdemli Genel Müdür
Yardımcısı Barış Açarı, insan kaynakları süreçlerini “mutlu çalışanlar
paralelinde gelen müşteri memnuniyeti” bakış açısıyla oluşturduklarını
belirterek, “Dünyadaki en ileri teknolojiyi kullandığımız çağrı merkezimizde büyük
bir ekip görev yapıyor. Sigortam.net olarak “müşterinin şampiyonu” olma
vizyonumuz doğrultusunda, çağrı merkezimizdeki çalışanlarımızın öncelikle mutlu
bir çalışma ortamına sahip olmalarına ve sonrasında da sigorta konusunda
nitelikli danışmanlık verecek seviyede uzmanlaşmış kişiler olmalarına oldukça
önem veriyoruz. Bu kapsamda, kariyer yolculuklarını destekliyoruz” dedi.