Vodafone, yeni nesil teknolojilerle müşteri hizmetlerinde
fark yaratmaya devam ediyor. Mobil şebeke müşteri deneyimi göstergelerini ve
analizlerini tek ekranda toplayan Vodafone, müşteri taleplerini daha hızlı
anlayarak müşterilerinin ihtiyacına en uygun çözümleri üreten yeni arayüz sayesinde
ortalama çağrı süresinde %15 oranında iyileşme sağladı. Buna göre, mobil ses ve internet deneyiminde servis
bazlı analiz imkanı sağlamanın yanı sıra, çağrı merkezine ulaşan müşteriler için
otomatik analiz ve müşteriye özel çözüm önerileri sunulabiliyor. Böylece, müşterilerin
mobil bağlantı deneyimleri, müşteri temsilcilerine görünür hale getiriliyor. Müşteri deneyiminde fayda
yaratacak noktalar daha doğru ve hızlı tespit edilerek müşteriye destek
sağlanabiliyor. Ayrıca, detaylı çözüm önerileri ile müşteri temsilcilerine
etkin yönlendirmeler yapılarak müşteri memnuniyetine katkı sağlanıyor ve
müşterilerin çağrı merkeziyle ilk iletişimi esnasında çağrının çözüme ulaştırılması
hedefleniyor.