Vodafone, yenilikçi çözümlerle müşteri deneyimini artırmaya devam ediyor

Vodafone, yenilikçi çözümlerle müşteri deneyimini artırmaya devam ediyor

Vodafone, yeni nesil teknolojilerle müşteri hizmetlerinde fark yaratmaya devam ediyor. Mobil şebeke müşteri deneyimi göstergelerini ve analizlerini tek ekranda toplayan Vodafone, müşteri taleplerini daha hızlı anlayarak müşterilerinin ihtiyacına en uygun çözümleri üreten yeni arayüz sayesinde ortalama çağrı süresinde %15 oranında iyileşme sağladı. Buna göre, mobil ses ve internet deneyiminde servis bazlı analiz imkanı sağlamanın yanı sıra, çağrı merkezine ulaşan müşteriler için otomatik analiz ve müşteriye özel çözüm önerileri sunulabiliyor. Böylece, müşterilerin mobil bağlantı deneyimleri, müşteri temsilcilerine görünür hale getiriliyor. Müşteri deneyiminde fayda yaratacak noktalar daha doğru ve hızlı tespit edilerek müşteriye destek sağlanabiliyor. Ayrıca, detaylı çözüm önerileri ile müşteri temsilcilerine etkin yönlendirmeler yapılarak müşteri memnuniyetine katkı sağlanıyor ve müşterilerin çağrı merkeziyle ilk iletişimi esnasında çağrının çözüme ulaştırılması hedefleniyor. 

BU YAZIYI DERGİDE OKU