Atos,
Gartner® tarafından Dış Kaynaklı Dijital İşyeri Hizmetleri (ODWS) için 2024
Magic Quadrant™ raporunda Lider olarak konumlandırıldığını duyurdu. Bu, Atos'un
Dış Kaynaklı Dijital İşyeri Hizmetlerine yönelik Gartner Magic Quadrant
raporunda üst üste sekizinci kez Lider olarak seçildiği yıl oldu.
Atos'un
“Katılımcı Çalışan Deneyimi”, kişisel bazlı çalışan yolculuklarına odaklanan
bütünsel, özelleştirilmiş ve entegre bir yaklaşım sağlayan Dış Kaynaklı Dijital
İşyeri Hizmetlerini içerir. Atos Dış Kaynaklı Dijital İşyeri Hizmetleri, GenAI
özellikli otomatik dijital platformlar sayesinde çalışanların her yerden
çalışabilmesine olanak tanımaktadır. Uyumlu işbirliğini sağlamak için
bağlantılı ve koordineli İK, BT süreçleri ve dijital işyeri uygulamaları ile
çalışanlar desteklendiklerini hisseder, bu da daha yüksek bağlılık ve performansı
beraberinde getirir ve sonuç olarak müşteri memnuniyeti ve iş karlılığı artar.
Atos'un Dış Kaynaklı Dijital İşyeri Hizmetleri
teklifinin merkezinde Çevresel, Sosyal ve Yönetim (ESG) yer almakta ve
kuruluşların kurumsal sosyal sorumluluk (CSR) hedeflerine ulaşmalarını
desteklemek için tasarlanan sürdürülebilir bir dijital işyeri paketinin
lansmanını ortaya koymaktadır. Bu
paket, cihaz yaşam döngüsü yönetimi ile sosyal değer ve erişilebilirlik
kriterlerini kapsayan 20 "İyilik için Teknoloji" hizmetini içermektedir.
Tech Foundations Kıdemli Başkan Yardımcısı - Dijital
İşyeri Küresel Başkanı Leon Gilbert
şunları söyledi; "Bu takdirin, çalışanların dijital üretkenliğini en üst
düzeye çıkarmak için bir GenAI platformunun uygulanmasındaki önemli
başarılarımız ve işyeri cihazlarının ve kullanımlarının çevresel ayak izini
azaltmaya yönelik çözümlerin piyasaya sürülmesiyle vurgulanan, sonuç odaklı bir
portföyü sürekli olarak geliştirme taahhüdümüzü kanıtladığına inanıyoruz. Müşterilerimiz için insan odaklı ve sürdürülebilir hizmetler
geliştirmeye yönelik aralıksız çabalarımızın Gartner tarafından üst üste
sekizinci kez takdir edildiğini görmekten son derece gurur duyuyoruz."