Müşteri deneyimi operasyonlarını daha önce kendi içinde yürüten ON Dijital Bankacılık, bu alanda ilk kez outsource hizmet aldığı Teleperformance ile maliyet avantajı ve esneklik kazandı. Son 1,5 yılda 10 kat daha fazla müşteriyle temasa geçti. Pazarda hızlı büyüme hedefinde olan ON Dijital Bankacılık, her 5 müşteriden 1’ini Teleperformance aracılığıyla kazandı.
2022 Eylül ayından bu yana dış kaynak hizmetlerini Teleperformance’ın
Balıkesir’de ve 2023 Kasım ayından bu yana Diyarbakır lokasyonlarında da
yürütmeye başlayan ON Dijital Bankacılık; geçen 1,5 yılda edinim süreci
tamamlanmayan her 5 müşteriden 1’ini Teleperformance aracılığıyla edindi. Müşteri
kazanımının yanı sıra müşteri hizmetleri, telesatış ve hatta kritik
pozisyonlarda işe alım hizmetini de Teleperformance’tan alan ON Dijital
Bankacılık’ın hedefi, pazarda hızlı büyümek. Marka, bu doğrultuda hem müşteri
sayısını artırmak hem de en doğru teknolojilerle müşteri taleplerine hızlı ve
hatasız yanıt vermek amacıyla, önümüzdeki dönemde chatbot gibi teknolojileri de
iletişim kanalları içerisine eklemeyi planlıyor.
ON Dijital Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Halil
Özcan konuyla ilgili, “Türkiye pazarındaki hızlı büyüme hedefimizle daha önce
kendi bünyemizde yürüttüğümüz müşteri hizmetleri deneyimini 2022’den itibaren bir
dış kaynak hizmetinden faydalanarak daha
hızlı ve etkili yönetmek istedik. Hem küresel hem de yerel pazardaki deneyimi, marka değeri, farklı
lokasyonlar sayesinde yaygın hizmet kapasitesi, yetkin ve uzman çalışan profili,
çok dilli hizmet kabiliyeti nedeniyle Teleperformance’ı tercih ettik. Kendi
iç operasyonumuzla günlük binler seviyesinde müşteriye ulaşabilirken Teleperformance’taki
1 yıllık büyüme sürecimizde şu anda bu rakamı günlük ortalama 7 binler
seviyesine çıkardık. Bunun yanı sıra yeni müşterilerimizin yüzde 22’siyle
Teleperformance ile yürüttüğümüz iş birliği aracılığıyla tanıştık. Bu oran,
büyüme hedeflerimizle çok uyumlu ve memnuniyet verici.” şeklinde konuştu.