Dünyanın CX devi
Majorel, Türkiye’nin lider müşteri deneyimi şirketi Mayen’i satın aldı
Dünyanın yeni
nesil, uçtan uca müşteri deneyimi (CX) çözümlerinin önde gelen grubu Majorel,
Mayen’in yüzde 80’ini satın aldı. Majorel, dünyanın en saygın ve lider
markaları için yeni nesil uçtan uca CX çözümleri tasarlıyor ve müşterilerine
sunuyor. Merkezi Luxembourg’da olan ve borsaya kote olan Majorel
Group Luxembourg S.A. (hisse sembolü: MAJ), bugün dünyanın beş kıtasında 31 ülkede, 66 bin 800'den
fazla ekip üyesine ve 60 dilde doğudan batıya küresel bir ayak izine sahip.
Müşteri deneyimini teknolojiyle güçlendirerek uçtan uca
CX çözümlerinde ve hizmetlerinde derin uzmanlığı bulunan Majorel Group; farklı
endüstrilere özel dijital tüketici etkileşimi, müşteri deneyimi danışmanlığı ve
yenilikçi dijital çözümler servislerine sahip. İçerik hizmetlerinde, güven ve güvenlikte
dünya lideri olarak konumlanan şirket, girişimcilik kültürü ve insan
odaklılığıyla 'Majorel farkını' yaratıyor. Kültürel farklılıklar konusundaki
uzmanlığından da yararlanarak esnek çözümler sunma konusunda oldukça başarılı.
Soner Cesur, “Majorel ailesine katılmak, dünyanın en önde gelen CX
çözümleri sağlayıcılarından birinin parçası olmanın tüm avantajlarını bir araya
getiriyor; daha da fazla uzmanlığa, kaynağa ve fırsata erişim imkanı bulmak, insan
odaklı kültürlerle bir araya gelmek demek. Majorel hikayesinin bir parçası
olacağımız için hepimiz adına çok heyecanlıyım. Bu birleşme, Türkiye
organizasyonundaki tüm çalışanlar için genişletilmiş ve farklı sorumluluklar
demek.”
Majorel Group
CEO'su Thomas Mackenbrock şunları söyledi:
"Mayen'in 3 bin 500'den fazla ekip üyesini Majorel ailesine dahil etmekten
mutluluk duyuyoruz. Bu satın alma, özellikle yakın kıyı (nearshore) hizmetlerle
ilgili olarak, EMEA'da zaten lider konumumuzu daha da pekiştiriyor. Ayrıca,
Mayen ekibinin derin CX (müşteri deneyimi) uzmanlığı aracılığıyla uluslararası
müşterilerimize - özellikle küresel internet sektöründe - genişletilmiş
hizmetler sunmamıza olanak tanıyor.”
Satın alma sonrasında Mayen, Majorel’in Almanya ve Doğu
Avrupa Bölgesine bağlı olacak ve yoluna “Majorel Türkiye” olarak devam edecek.
Türkiye CEO’su Soner Cesur mevcut görevine devam ederken, ayrıca yeni dönemde
Majorel Türkiye’nin bağlı olacağı Almanya ve Doğu Avrupa Bölgesinin Yönetim
Kurulu Üyesi olarak ilave bir sorumluluk alacak.
Mayen, Türkiye'nin önde
gelen bağımsız yakın kıyı hizmet sağlayıcılarından biri olarak tanınmaktadır.
CX hizmetlerinde 15 yıldan fazla deneyime sahip olan Mayen, 2016, 2017, 2018 ve
2019 yıllarında Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından Türkiye'nin en
büyük çağrı merkezi hizmetleri ihracatçısı seçildi. Mayen birçok Gold Stevie®
Ödülü aldı (Satış ve müşteri hizmetleri için küresel ödüller), 2021'de Yılın
Şirketi (büyük işletmeler ve profesyonel hizmetler) ve Yılın En Yenilikçi
Şirketi dahil olmak üzere son beş yılda çeşitli kategorilerde 34 farklı ödülün
sahibi oldu.