Müşteri deneyimi dönüşümündeki başarısını bir kez daha kanıtlayan
Hepsiburada, konuyla ilgili dünya genelinde en saygın organizasyonlardan biri
olan İngiltere merkezli International CX Awards’da 1 altın, 1 gümüş ve 3 bronz
ödülün sahibi oldu.
Hepsiburada, “Müşteri Deneyimini Dönüştürmek: Satış Öncesinden Satış Sonrasına Kapsamlı Bir Yolculuk” projesiyle "Müşterilerimiz Her Şeyin Merkezinde" kategorisinde altın ödülüne layık görülürken, “Müşteri İçgörüleriyle Şekillenen Deneyim Stratejisi” projesiyle "En İyi Müşteri İçgörüsü ve Geri Bildirim Kullanımı" kategorisinde gümüş ödülünü elde etti. Hepsiburada, ayrıca “Müşteri Deneyiminde En İyi Ölçümleme”, “Teknolojinin En İyi Kullanımı ” ve “Yılın CX Takımı” kategorilerinde ise bronz ödülün sahibi oldu.