Turkcell Global Bilgi ve LC Waikiki iş ortaklığına
“Dünyanın En İyi Müşteri Geri Bildirimi Kullanımı” Ödülü
LC Waikiki, eşsiz dijital müşteri deneyimi sunan Turkcell Global Bilgi iş
birliği ile International Customer Experience Awards (ICXA) 2024’te,
“Müşteri Geri Bildiriminin En İyi Kullanımı” ödülünü kazandı. LC Waikiki’ye bu
ödülü getiren “Ürün Deneyiminde Video Konferans Teknolojisi ve Yapay Zekâ”
projesinde, Turkcell Global Bilgi’nin büyük katkıları olduğuna değinen LC
Waikiki Genel Müdür Yardımcısı Murat Höke “Ürün deneyimimizi Turkcell Global
Bilgi desteği ile müşterilerimizden öğrenerek yeniden tasarlıyoruz” dedi.
Turkcell Global Bilgi Genel Müdür Yardımcısı Hande Zop Erol da “Kuruluşumuzdan
bu yana ‘eşsiz müşteri deneyimi’ prensibiyle çok geniş bir yelpazede hizmet
veriyoruz. Ödül alan projede görev alan ekibimizin teknoloji kullanımındaki
başarısı, çalışanlarımıza verdiğimiz teknolojik eğitimin bir sonucudur.
Çalışanlarımıza yatırım yapmaya, kaliteli iş gücü yaratmaya ve sektöre öncülük
ederek eşsiz dijital müşteri deneyimi sunmaya devam edeceğiz” dedi.
LC Waikiki, müşterilerinin akıllarında
tasarladıkları ürünleri daha iyi resmedebilmeleri, ihtiyaç ve beklentilerini
aktarabilmeleri adına “Görüntülü Dijital Danışmanlık Servisleri” platformunu
geliştirdi. Bu platform vasıtasıyla “Görüntülü Ürün Görüş” hattına ulaşan
müşteriler, karşılarındaki müşteri temsilcileri ile canlı olarak irtibata
geçerek fikir alışverişinde bulunabiliyor ve aynı zamanda taleplerini
paylaşabiliyor. Toplanan müşteri geri bildirimleri; LC Waikiki’nin ürün
geliştirme ekipleri tarafından değerlendiriliyor. Müşteri odaklı ürün oluşturmada bu
bildirimler birer yol haritası görevi görerek, daha mutlu ve memnun müşteri
deneyimi yaşanmasına olanak sağlıyor.
Turkcell Global Bilgi müşteri hizmetleri ekibinin, projenin “video konferans” aşamasında müşteri ile temasa geçtiğini belirten Turkcell Global Bilgi Genel Müdür Yardımcısı Hande Zop Erol, şunları söyledi: “Kuruluşumuzdan bu yana geçen 25 yılda bir çağrı merkezi olmanın ötesine geçip müşteri deneyiminde dijital dönüşümü başlattık. ‘Eşsiz bir dijital müşteri deneyimi yaşatmak’ vizyonumuzla çok geniş bir yelpazede hizmet veriyoruz. Sadece imza attığımız inovasyonlarla ve sağladığımız dijital çözümlerle değil LC Waikiki’nin ödül kazanan projesinde olduğu gibi sunduğumuz kaliteli iş gücüyle de markalarımıza destek oluyoruz. Bu ödül, çalışanlarımıza verdiğimiz teknolojik eğitimlerin ne kadar önemli olduğunun somut bir göstergesi bizim için. Biliyoruz ki; teknolojiyi etkin ve doğru şekilde kullanmak en az teknolojinin kendisi kadar önemli. Çalışanlarımıza ve teknolojiye yatırım yaparak vizyonumuz olan ‘eşsiz dijital müşteri deneyimleri yaşatmaya’ devam edeceğiz. Birikimimizin bir yansıması olan bu başarıya katkı veren tüm çalışma arkadaşlarımı yürekten kutlarım.”