Dünyanın lider müşteri ve deneyim yönetimi dış kaynak
hizmet sağlayıcısı Teleperformance, Türkiye’de müşteri deneyimi alanında
yaptığı inovatif çalışmalar ve yenilikçi çözümlerle pazara yön vermeye devam
ediyor. Yabancı dil müşteri hizmetleri pazarının lideri şirket, bilişim
sektörünün en prestijli araştırmalardan Bilişim 500’de "Hizmet İhracatı”
kategorisinde bu yıl da birinci oldu.
Teleperformance Türkiye, 2 binin üzerindeki etkileşim
uzmanıyla 20’den fazla farklı dilde hizmet vererek çok dilli hizmet ihracatında
ilk sırada yer alıyor. Teknolojiden e-ticarete, konaklama ve seyahatten medya, eğlence,
enerji ve otomotiv gibi sektörlere kadar geniş bir yelpazede lider markalarla
iş birliği içinde bulunan Teleperformance Türkiye, bu markalara Almanca, Felemenkçe,
İngilizce, Arapça, İspanyolca, İtalyanca, Portekizce dilleri başta olmak üzere hizmet
veriyor. Bu dillere ek Çince, Japonca, Korece gibi diller de şirketin portföyünde
yer alıyor.
Teleperformance
Türkiye Çok Dilli Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Utku Toprak,
“Teleperformance olarak 20’den fazla dilde, global ve yerli markalara hizmet
veriyoruz. Bizi zirveye taşıyan en güçlü yanlarımızdan biri çok dilli
hizmetlerde sağladığımız kurum kültürümüz. 2022 yılında da Türkiye’de yabancı
dil müşteri hizmetleri pazarının lideri olmuş ve Bilişim 500 şirketleri
arasında yılın “Hizmet İhracatı Kategorisinde” 100 firma arasında ilk sırada yer
almıştık. Birlikte çalıştığımız global ve yerli markalar ile müşteri deneyimi
alanında beraber yaptığımız başarılı çalışmalar bizi bu ödüle taşıdı.
Türkiye’de çok dilli hizmet pazarında büyüme stratejimizin bir parçası olarak,
hem yurt dışına açılan yerli markaların hem de global markaların müşterilerine
kusursuz bir deneyim sunma hedeflerinin bir parçası olmayı sürdüreceğiz.
Yabancı dil alanında verdiğimiz hizmetlere yatırım yapmaya, hizmet ihracatı ile
ülke ekonomimize katkıda bulunmaya devam edeceğiz” dedi.