CX markaları, dijital
dünyada fark yaratan bütünsel bir yaklaşımla, iş ortakları için modern müşteri
deneyimi yolculukları tasarlıyor.
PARİS — 13 Temmuz 2021 — Webhelp, Amerika, Avrupa
ve Latin Amerika genelinde yer alan lider markalara destek sağlayan ve
dijitalleştirilmiş CX, BPO ve teknoloji hizmetlerinde yenilikçi bir yaklaşım
sergileyen OneLink’i satın alma
hazırlıkları yaptığını duyurdu. Paylaşımlı mobilite, e-ticaret, fintech, fitness
tech ve ödeme uygulamaları gibi alanlarda yer alan teknoloji markalarından
oluşan müşteri porföyüne sahip OneLink ile yapılacak anlaşmanın şartları henüz
açıklanmadı.
Resmi satın alma
işlemlerinin tamamlanmasının ardından Webhelp, 55 ülkede 190 lokasyonda ve 90.000'in
üzerinde çalışanla hizmet verecek ve 2,4 milyar ABD Dolarını aşan gelire sahip
olacak.
Webhelp’in kurucu ortağı
ve CEO’su Olivier Duha: “Webhelp ve OneLink
olarak benzer bir kültüre ve yenilikçi bir bakış açısına sahibiz. Aynı zamanda
bizler, iş ortaklarımızı dijital dünyada müşteri odaklı kuruluşlar olarak
konumlandırıyor, onların marka sadakati oluşturmalarına ve gelir yaratmalarına
yardımcı olan deneyimler yaşatıyoruz. Değerlerimizin birleşimiyle, iş
ortaklarımıza ek lokasyonlarımıza erişim ve geniş çaplı müşteri hizmetleri
desteği sağlamanın yanı sıra dijital ve teknoloji odaklı, inovatif bir müşteri
deneyimi yaşatacağız.”
Webhelp, hem organik
büyümeyle hem de son beş yılda yaptığı 13 satın almayla, küresel ayak izini ve
hizmet portföyünü genişletmeye devam ediyor. Şirket, kısa süre önce de şu an
Webhelp Peru olan Dynamicall’ı satın alarak LatAm ve Avrupa pazarındaki
faaliyet alanını genişletmişti. OneLink’in Webhelp bünyesine katılmasıyla
birlikte, özellikle Latin Amerika’da ciddi bir büyüme yakalandı. OneLink,
gelecek nesil teknoloji çözümleri için güçlü bir yapılanma sağlamanın yanı sıra
ABD pazarı için en cazip hizmet merkezlerinden biri olarak konumlanacak.
Webhelp-OneLink anlaşmasının anahtarı,
tamamlayıcı bir çözüm portföyü ve müşterilerin başarısını artırmayı ve işlerine
insani bir dokunuş katmayı amaçlayan bakış açısıydı. Her iki şirket de tüketici
teknolojisi, endüstriyel, e-ticaret, sağlık ve finans gibi zorlu sektörlerdeki
müşteriler için katma değer sağlamaya çalışan, yaratıcı ve tutkulu ekiplerden
oluşan bir kültüre sahip. Her geçen gün biraz daha dijitalleşen dünyada, iki
kurum da insanları ve teknolojiyi bir araya getirerek yarattığı kusursuz müşteri
deneyimlerinin olumlu etkilerinden yararlanma konusunda oldukça heyecanlı.
Ayrıca her iki şirket de hala kurucuları tarafından yönetiliyor ve global
olarak büyüme konusunda aynı vizyonu taşıyor.
OneLink BPO OneLink BPO OneLink BPO ve
kurucu ortağı Eduardo Salazar: “Geçtiğimiz sekiz yılda
başarımıza yön veren mükemmel ekibimiz “Incredybles” ile gurur duyuyoruz.
Webhelp ailesine katılacağımız için çok heyecanlıyız çünkü güçlü yönlerimizi
birleştirerek, iş ortaklarımız, çalışanlarımız ve birlikte çalıştığımız
topluluklar için gerçek bir etki yaratmaya devam edecek yeni fırsatlarımız
olacak.”
Webhelp için Goldman Sachs
Bank Europe SE münhasır finansal danışman olarak hizmet verirken, Latham &
Watkins LLP ise hukuk danışmanlığını yürüttü. OneLink için de Rothschild &
Co münhasır finansal danışman olarak hizmet verirken, hukuk danışmanlığı Greenberg
Traurig yaptı.