17. TÜRKİYE İLETİŞİM MERKEZİ GÜNLERİ
Pandeminin bıraktığı hasar sektöre daha fazla güç katabilir mi?
Geçtiğimiz yıl pandemi koşulları nedeniyle sektörü
online olarak buluşturan İletişim Merkezi Günleri bu yıl 17. kez sektörü bir
araya getirecek. Yeniden doğuşu
simgeleyen Kintsugi felsefesiyle
gerçekleşecek olan organizasyon; iletişim merkezinin ötesinde, müşteriye
dokunan tüm süreç ve altyapıları kapsayan geniş bir içeriğe sahip olacak.
3-4 Kasım 2021 tarihlerinde gerçekleşecek olan Türkiye İletişim Merkezi Günleri, iletişim merkezleri ve farklı sektörlerin yöneticilerinden oluşan konuşmacıları ve katılımcıları aynı platformda buluştururken, konferanslarla eşzamanlı olarak gerçekleşen iletişim merkezi fuarı sektörün iletişim noktası olacak. Günün finali ise en iyilerin açıklanacağı Turkey Call Center Awards ile yapılacak.
17. Türkiye İletişim Merkezi Günleri Hakkında Daha Fazlası Eylül-Ekim Sayısında
TURKEY CALL CENTER AWARDS İÇİN ADAYLIK SÜRECİ DEVAM EDİYOR
Türkiye İletişim
Merkezi Ödül Töreni 4 Kasım 2021’de sektörün en iyilerini bir kez daha buluşturmaya
hazırlanıyor.
Ülkemizin İletişim Merkezi sektörüne yönelik ilk ve tek ödül organizasyonu olarak hayata geçirilen tören, her yıl zamanın gerekliliklerine uygun olarak kendini yenilemeye devam ediyor.
Turkey Call Center Awards Hakkında Daha Fazlası Eylül-Ekim Sayısında