2023 Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri sahiplerini buldu

2023 Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri sahiplerini buldu

IMI Conferences tarafından bu yıl on altıncısı gerçekleştirilen Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri sahiplerini buldu. 14 Aralık tarihinde Mandarin Oriental Bosphorus’ta gerçekleşen organizasyonda toplam 14 kategoride 19 firma ödül kazandı.

Sektörün önde gelen firmalarından üst düzey yöneticileri katılımı ile gerçekleşen törende, 100’den fazla çalışanlı en iyi iletişim merkezi kategorisinde GARANTİ BBVA, 100’den az çalışanlı en iyi iletişim merkezi kategorisinde ise HEPSİJET birincilik ipini göğüsledi.

Rekabeti ve sektörel gelişimi teşvik ederek uzun vadede önemli kazanımlar sağlayan Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri, sektöre ilham veren uygulamaları öne çıkararak yaratıcılığı ve hizmet kalitesini yukarı taşımaya devam ediyor. 2006 yılından itibaren ödüllendirilen başarının, sektörel motivasyona ve rekabete katkı sağlaması hedefiyle hayata geçirilen törende, başarılı çalışmalar yürüten kişi ve kuruluşlar ödüllendirildi.

İletişim kanallarının çeşitlendiği, hızlı ve yenilikçi uygulamaların fark yarattığı, Teknoloji ve insana yapılan yatırımların öne çıktığı günümüz şartlarında iletişim merkezlerinin yaşadığı değişim ve dönüşüm ödüllere de yansıdı. Bu dönüşümün sonucu olarak ilk kez eklenen yeni kategorilerle birlikte toplam 14 kategorinin en iyileri açıklandı.

Onlarca adayın, sektörün önde gelen yöneticilerinden oluşan jüri üyeleri tarafından uluslar arası kriterler baz alınarak titizlikle değerlendirildiği ödül süreci sonunda 19 firma başarılarını tescillemenin gururunu yaşadı.

Trenkwalder, Exairon, Customer Experınce Ltd, Champs ve Call Center Life Digital katkılarıyla gerçekleşen organizasyon, ödül heyecanının yanı sıra, Kadir Çöpdemir’in eğlenceli sunumu ve The Three Waiters’in opera şovuyla ve unutulmaz anlara sahne oldu. 

BU YAZIYI DERGİDE OKU