IMI Conferences tarafından bu yıl on altıncısı
gerçekleştirilen Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri sahiplerini buldu. 14 Aralık
tarihinde Mandarin Oriental Bosphorus’ta
gerçekleşen organizasyonda toplam 14 kategoride 19 firma ödül
kazandı.
Sektörün önde gelen firmalarından üst düzey
yöneticileri katılımı ile gerçekleşen törende, 100’den fazla çalışanlı en iyi
iletişim merkezi kategorisinde GARANTİ BBVA, 100’den az çalışanlı en iyi
iletişim merkezi kategorisinde ise HEPSİJET birincilik ipini göğüsledi.
Rekabeti ve sektörel gelişimi teşvik ederek uzun
vadede önemli kazanımlar sağlayan Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri, sektöre ilham veren
uygulamaları öne çıkararak yaratıcılığı ve hizmet kalitesini yukarı taşımaya devam ediyor. 2006 yılından itibaren ödüllendirilen
başarının, sektörel motivasyona ve rekabete katkı sağlaması hedefiyle hayata
geçirilen törende, başarılı çalışmalar yürüten kişi ve kuruluşlar
ödüllendirildi.
İletişim kanallarının çeşitlendiği, hızlı ve yenilikçi uygulamaların fark
yarattığı, Teknoloji ve insana yapılan yatırımların öne çıktığı günümüz
şartlarında iletişim merkezlerinin yaşadığı değişim ve dönüşüm ödüllere de
yansıdı. Bu dönüşümün sonucu olarak ilk kez eklenen yeni kategorilerle birlikte
toplam 14 kategorinin en iyileri açıklandı.
Onlarca adayın, sektörün önde gelen yöneticilerinden
oluşan jüri üyeleri tarafından uluslar arası kriterler baz alınarak titizlikle
değerlendirildiği ödül süreci sonunda 19 firma başarılarını tescillemenin
gururunu yaşadı.
Trenkwalder,
Exairon, Customer Experınce Ltd, Champs ve Call Center Life Digital katkılarıyla gerçekleşen
organizasyon, ödül heyecanının yanı sıra, Kadir Çöpdemir’in eğlenceli sunumu ve
The Three Waiters’in opera şovuyla ve unutulmaz anlara sahne oldu.