Müşteri Tatminindeki Değişimler Teknolojik Gereksinimleri Nasıl Etkiliyor?

Müşteri Tatminindeki Değişimler Teknolojik Gereksinimleri Nasıl Etkiliyor?

Tüketici alışkanlıklarının ve taleplerinin çok hızlı değiştiği bir dönemden geçiyoruz. Artık müşteriler, aldıkları hizmetin kalitesi ve hızı açısından hiç olmadığı kadar talepkar. Markaların müşterilerine kusursuz deneyimler sunmak için rekabet halinde olması ise müşteri deneyiminin önemini zirveye taşıyor. Müşteri tatminin seviyesindeki değişimler, deneyimin kalbi olan iletişim merkezlerinin teknolojik gereksinimleri de şekillendiriyor. Müşteri tatmin seviyelerinde yaşanan değişimlerin öne çıkardığı teknolojileri ele aldığımız dosyada, gelecek dönem öngörüleri ve iletişim merkezlerinin bu gelişmelere uyum performansı konusunda sektör temsilcilerinin değerlendirmelerini aldık.

BU YAZIYI DERGİDE OKU