Vodafone ile iş birliği gerçekleştiren Aksigorta, yeni nesil
dijital sigortacılıkta bu kez de telekomünikasyon ile ivme kazandı. Bu iş birliği vesilesiyle hayata geçen Vodafone Sigorta ve
Aracılık Hizmetleri, Vodafone Yanımda uygulaması ve çağrı merkezi üzerinden
Aksigorta ürünlerini müşterilerine sunuyor.
Türkiye’deki sigortacılık sektöründe dijitalleşmenin oyun
kurucusu Sabancı Holding iştiraki Aksigorta, bu alanda bir ilke daha imza attı.
Vodafone ile hayata geçirilen iş birliğiyle kurulan Vodafone Sigorta ve
Aracılık Hizmetleri, Aksigorta’nın müşterilerine ulaşabileceği yeni bir kanal
olarak sektörde yerini aldı. Yeni nesil sigortacılığı dijital ağlarla kuran
Aksigorta, gerçekleştirdiği iş birliği ile telekomünikasyon sigortacılığını da
hayata geçirmiş oldu. Aksigorta güvencesiyle hayat dışı sigorta sektörüne adım
atan Vodafone; ferdi kaza, DASK, konut gibi çok sayıda ürünü müşterilerine
sunmaya başladı.
‘Yeni nesil dijital sigortacılığı yaratıyoruz’
Gerçekleştirilen iş birliği ile Aksigorta’nın dijital
yetkinliklerini bir basamak daha artırdığını ifade eden Aksigorta Genel
Müdür Yardımcısı Esra Öge, “Aksigorta olarak her alanda dijitalleşme
stratejisini gündemimizde tutuyor; kolay, yalın ve erişilebilir sigortacılık
anlayışıyla müşterilerimizin çözüm ortağı olmaya devam ediyoruz. Bu amaçla,
Vodafone ile iş birliği yaparak, yeni nesil dijital sigortacılığı,
telekomünikasyon ile birleştirerek bir üst seviyeye taşıdık. Hayata
geçirdiğimiz iş birliğiyle Vodafone; Aksigorta’nın bilgi birikim, deneyim ve
güvenilirliğini arkasına alarak, ‘Vodafone Yanımda’ uygulaması ve çağrı merkezi
üzerinden ürün sunmaya başladı. Tüm acentelerimizi dijital dönüşüme hazırlamak,
gelir ve operasyonel verimliliklerini arttırmak ana amacımız. Müşterilerimize
diledikleri zaman, diledikleri yerden sigorta satış ve hizmetlerine erişebilme
özgürlüğü sunuyoruz.’’ diye konuştu.