“CBOT ve Next4biz hizmetlerini gerek dünya gerekse Türkiye genelinde daha fazla şirkete ulaştıracağız”
“Müşteri hizmetleri alanında
yaşanan paradigma değişimini yakından gözlemleyen ve bu dönüşümü yönetmek
isteyenlere yapay zeka destekli ve inovatif çözümler sunan iki başarılı şirket
olarak daha fazla şirkete hizmet sunabilmek için güç birliğine gitmeye karar
verdik.” diyen CBOT Kurucusu ve CEO’su Mete Aktaş sözlerini
şöyle sürdürüyor: “CBOT olarak müşteri hizmetleri alanındaki dijital dönüşüme
liderlik eden bir konumdayız. Gerek sanal asistanlarımız ve IVR üzerinde
yer alan sesli asistanlarımız gerekse kullanıcılardan gelen mesajların
yönetimini kolaylaştıran canlı destek çözümlerimizle müşteri hizmetleri
alanında fark yaratmak isteyen şirketlere bütünsel bir yapay zeka platformu
sunuyoruz. Şirketler, CBOT çözümleriyle müşterilerinin farklı iletişim kanallarında
sanal asistanlarla karşılayarak sorunlarını çözebiliyorlar. Ülkemizde müşteri
hizmetleri alanında yapay zeka tabanlı yönetim platformları sunan değerli iş
ortağımız Next4Biz ise şirketlerin, müşterilerine tüm iletişim kanallarından eş
zamanlı hizmet sunmasını sağlıyor. Ve onların müşteri hizmetlerini yapay zeka
ile güçlendirmelerine destek oluyor. Bu iş birliği ile birlikte CBOT ve
Next4biz olarak, hizmetlerimizi gerek dünya gerekse Türkiye genelinde daha
fazla şirkete ulaştıracağız.”
“Müşteri hizmetlerindeki paradigma değişimini CBOT’la yöneteceğiz”
“Sizinle
sanki tüm kanallardan hizmet veren tek bir kişiymişsiniz gibi iletişim kurmak
isteyen müşterileriniz kadar “omnichannel” olmak istiyorsanız onlarla her an
yüz yüzeymiş gibi iletişim kurabilmeniz gerekir. Omnichannel iletişimin
Nirvana’sına müşterilerimizi ulaştırmaya çalışıyoruz. Dijital dönüşümün en çok
hissedildiği noktaların başında gelen müşteri hizmetleri alanında yeni nesil
çözüm ve entegrasyonların önemi her geçen gün artıyor.” diyen Next4biz
Kurucusu ve CEO’su Tamer Gülce: “Özellikle pandemi döneminde
müşterilerin değişen talepleri ve şirketlerle iletişime geçme alışkanlıkları
müşteri hizmetleri alanında omnichannel yaklaşımları, hiper otomasyon
çözümlerini ve sanal asistan kullanımlarını zorunlu kılıyor. Next4biz olarak
müşteri hizmetleri alanında uçtan uca dijital dönüşümü sağlayan, alanında lider
çözümler geliştiriyoruz ve şirketlere müşteri deneyimlerini iyileştirmeleri
için bütünsel ve eşzamanlı iletişim çözümleri sunuyoruz. Şirketler müşteri
hizmetleri yönetimi platformumuzda çağrı merkezi, self servis, e-posta, sosyal
medya, şikayet siteleri ve chatbot gibi farklı iletişim kanallarına gelen mesajları
tek bir platformdan verimli bir şekilde yönetebiliyorlar. CBOT ile
gerçekleştirdiğimiz iş ortaklığı kapsamında ise artık müşterilerimize CBOT
sanal asistanlarını da sunabileceğiz. Bu sayede müşterilerimiz Türk mühendislik
ve yapay zeka şirketi CBOT’un alanında lider sanal asistanları ile
müşterilerine talep ettikleri hizmeti kaliteli ve özelleştirilmiş şekilde
sunabilecekler. İş ortaklığımızın son iki yıldır ciddi bir dönüşümün yaşandığı
müşteri hizmetleri alanının gerek Türkiye’de gerekse dünyada başarılı şekilde
yöneltilmesinde kritik bir rol oynayacağına inanıyoruz.”