
Profesyonel
ve yetkin 10 bini aşkın marka elçisinin kendi işinin patronu gibi çalışıp
kazandığı bağımsız iş modeli Champs, müşteri hizmetleri
odağında yeteneklerini birden fazla firmaya satmak isteyen çalışanlara zaman kaybetmeden
işlerini kurabilmeleri için fark yaratan avantajlar sunuyor. Champs, 2023
yılında 50 bin bağımsız marka elçisine ulaşma stratejisi ve Avrupa’da 12’den
fazla dilde yarattığı ağ ile pazarının en güçlü oyuncularından biri olmayı hedefliyor.
Yüzde 95’i yüksek öğrenimli yeteneklerden oluşan bağımsız
çalışanlarıyla Türkiye’deki markalarının yanı sıra Avrupa’nın büyük bir
kısmında da varlığını güçlendiriyor. Almanya, Hollanda, İspanya ve İngiltere
pazarlarına hizmet üreterek Türkiye’nin hizmet ihracatına katkıda bulunuyor.
Girişimci çalışanların müşteri hizmetleri alanında
yarattığı pazarın gelinen noktada 2,5 milyar dolara ulaştığını, 2025 yılında
ise 13 milyar dolara yükseleceğini kaydeden Champs
Kurucu Ortağı ve Yöneticisi Mahir Tüzün, “Hızla
yükselen pazardan pay alarak, uluslararası bir platform haline gelmek,
yurtdışındaki varlığımızı daha da güçlendirmek en önemli hedeflerimiz arasında
yer alıyor. İki yılda 30’un üzerinde markaya hizmet sağlayan bir platform
olarak, B2B/B2C satış konusunda firmaların yeni satış kanalı olduk. Müşteri
hizmetlerinde ise kısa zamanda dönemsel çağrı artışları için aranan servis
sağlayıcısıyız. Champs’in bağımsız marka elçileri, öngörülemeyen durumlarda hizmet
verdikleri hemen hemen tüm çağrı merkezlerinde çağrı sırasında yaşanabilecek
olumsuz senaryoları yönetme noktasında iyi bir alternatif halini aldı. 2023
yılında da üretkenliği artırmak, tüketicilerine hızlı ve iyi bir deneyim
yaşatmak ve ekiplerine özel beceriler eklemek isteyen kuruluşların bağımsız
işgücü ihtiyacını karşılamaya devam edeceğiz. Bunlara ek olarak Avrupa’da 12 dilde
yarattığımız ağ ile pazarın en güçlü oyuncularından biri olacağız” şeklinde
konuştu.