Turkcell
Global Bilgi’nin Görüntülü Çağrı Merkezi ile İGA İstanbul Havalimanı’nda engelsiz
iletişim dönemi
Turkcell Global Bilgi, geliştirdiği ‘Görüntülü Çağrı
Merkezi’ hizmetiyle, İGA İstanbul Havalimanı’nda , işitme ve görme engelli
bireylerin 7/24 destek almasını sağlıyor.
Görüntülü Çağrı
Merkezi’nin; ekran paylaşımı, canlı görsel ve işitsel destek gibi özellikleriyle,
engelli misafirlerin havalimanı deneyimleri, daha erişilebilir ve konforlu hale
geliyor.
Turkcell Global Bilgi Satıştan Sorumlu Genel Müdür
Yardımcısı Hande Zop Erol
yaptığı değerlendirmede, “İGA İstanbul Havalimanı’na sunduğumuz Görüntülü Çağrı
Merkezi hizmetimiz ile engelsiz bir iletişim hizmeti sunmuş oluyoruz. Görüntülü
Çağrı Merkezi hizmetimizle, işitme ve görme engelli bireylerin 7/24 hizmet
almasını sağlıyoruz. Örneğin; görme engelli bir yolcu İGA İstanbul Havalimanı
mobil uygulamasında Rota Yanımda harita iç navigasyon özelliğiyle yol tarifi
alabiliyor. Görüntülü Çağrı Merkezi ise uygulamanın yanında daha detaylı
tarife, açıklamaya, görüntülü canlı desteğe ihtiyacı olan misafirlere rehberlik
hizmeti sunmaya yardımcı oluyor. Aynı şekilde işitme engelli yolcular da Görüntülü
Çağrı Merkezi hizmetimiz üzerinden işaret diliyle hizmet alarak daha kolay ve
konforlu seyahat etmiş oluyorlar. Böylesi bir deneyimin de bizim ‘müşterilerine
eşsiz bir dijital deneyim yaşatma’ vizyonumuzla ve ‘herkes için eşit iletişim
olanakları sunma’ hedefimizle örtüştüğünü de mutlulukla ifade etmeliyim.” dedi.
Görüntülü
Çağrı Merkezi, müşterilerle sesli iletişimin yanı sıra, görüntülü iletişim
kurma olanağı sunuyor. Geleneksel iletişim sınırlarını aşarak, müşterilerle
anında ve yüz yüze görüntülü iletişim kurmayı da mümkün hale getiren sistem,
ekran paylaşımı ve canlı görsel desteği ile daha hızlı ve etkili çözümler
sağlıyor.