Müşteri etkileşim ve çağrı merkezi çözümlerinin köklü firması
SYS de yönetim değişikliği.
30 yıllık kariyer yolculuğu boyunca teknoloji sektörünün
önde gelen firmalarında satış, çözüm yöneticiliği ve genel müdürlük görevlerini
başarıyla yürüten Selda Parın, Temmuz 2024 itibarıyla SYS’de Genel Müdürlük
görevine getirildi.
Görevi Tümer Gürkök’ten devralan Parın, SYS’nin büyüme stratejisine ve hedeflerine paralel olarak şirket stratejilerini geliştirilmesine ve yürütülmesine liderlik edecek.
SYS Yönetim Kurulu Başkanı Tümer Gürkök, atamayla ilgili şu değerlendirmeyi yaptı: “Müşteri etkileşim teknolojilerindeki ihtiyaçların çeşitlendiği ve hızla değiştiği bir dönemden geçiyoruz bu dönemde kuruluşlar; güvenebilecekleri, geniş bir yelpazede hizmet alabilecekleri çözüm ortakları arayışındalar. SYS olarak biz de bu ihtiyaç doğrultusunda kuruluşların tüm ihtiyaçlarını tek çatı altında karşılayabilmelerini sağlıyoruz. Bu alanda eşsiz bir tecrübeye sahip olan Parın’ın yönetiminde bu alandaki öncü ve lider konumumuzun güçlenerek devam edeceğine inanıyorum.”
Selda Parın ise yeni görevi ile ilgili şu açıklamayı
yaptı: “Türkiye’de çağrı merkezi alanında ilk yerli ürünleri üretmiş olan bir
firma olarak kendi teknolojilerimiz ve global oyuncu işbirliklerimiz ile
yolumuza devam edeceğiz. ”