17. TÜRKİYE İLETİŞİM MERKEZİ GÜNLERİ KATILIMCILARINI DİJİTAL PLATFORMDA BULUŞTURDU

17. TÜRKİYE İLETİŞİM MERKEZİ GÜNLERİ KATILIMCILARINI DİJİTAL PLATFORMDA BULUŞTURDU

İletişim merkezi sektörünün en prestijli organizasyonu olan Türkiye İletişim Merkezi Günleri, 3-4 Kasım tarihlerinde 17. kez gerçekleşti. Sektörün gelişim sürecindeki tüm aşamalara tanıklık eden ve bu süreçte önemli bir rol üstlenen organizasyon, pandemi koşulları nedeniyle ikinci kez dijital platformda katılıcılarını ağırladı.

Planlanmayan yatırımları ve operasyonları hızlıca hayata geçirmeyi zorunlu kılan pandemi dönemi, her sektörde olduğu gibi İletişim merkezi sektöründe de derin yaralar açtı. Bu nedenle bu yılki konferans, kırık porselenleri zarafetle tamir etme konusunda efsanevi bir japon sanatı olan Kintsugi’den ilham alınarak kurgulandı. Kırılmanın aslında bir yok oluş değil, aksine yeniden varoluş olduğunu anlatan Kintsugi, kırılmanın izlerini gizlemek yerine estetik bir şekilde öne çıkarmayı temel alıyor. Bu izler yaşanan her tecrübenin değerini vurgulayacak şekilde, onarılan nesneyi daha değerli kılıyor. İletişim merkezi yönetimi için bir ilham kaynağı ve yeni bir vizyon sunması hedeflenen bu bakış açısıyla, pandeminin sektörde yarattığı hasar ve kırıkların,  yeni bir başlangıcın temeli olması üzerinde duruldu. Bu felsefenin şekillendirdiği konferans içeriğinde farklı alanlarda uzman 35 farklı konuşmacı tecrübelerini aktarırken,  online fuar konferans ile eşzamanlı olarak sektöre ev sahipliği yaptı. Günün finali ise en iyilerin açıklandığı Call Center Awards kapsamında sektörün en iyileri ödüllendirildi.


Daha Fazlası Kasım Aralık Sayısında


BU YAZIYI DERGİDE OKU