
İMİ Conferences
tarafından 28 Şubat’ta Dedeman İstanbul’da düzenlenen Banka ve Sigorta İletişim Merkezlerindeki Son Gelişmeler
Konferansı bir kez daha sektör temsilcilerini buluşturdu. Yeni teknolojiler,
değişen müşteri beklentileri ve regülasyonlar ışığında yoğun bir dönüşüm
yaşayan her iki sektörün temsilcileri, dışkaynak ve teknoloji tedarikçileri ile
bir araya geldi.
Yasal
düzenlemeler, yeni uygulamalar ve sektörel dinamikler, her iki sektör için de
müşteri deneyimini yeniden tanımlıyor. İletişim
merkezi hizmetlerinin önemli bir bölümünü oluşturan bankacılık ve sigorta
alanlarındaki gelişmeler, iletişim merkezi sektörünün geleceği açısından
belirleyici olmaya devam ediyor.
Bu kapsamda, sunulan
iletişim merkezi hizmetlerinin en önemli paydaşlarını sekizinci kez bir araya
getiren organizasyon, 7 farklı oturumda toplam 18 farklı konuşmacıya ev
sahipliği yaptı.
Yeni nesil bankacılık,
yapay zeka, veri analitiği, finansal teknolojiler ekosisteminin etkileri,
sigortacılık sektöründeki yeni regülasyonlar ve müşteri deneyimine etkileri,
konferans gündeminde öne çıkan başlıklar oldu.