Banka ve Sigorta İletişim Merkezlerinde Son Gelişmeler Konferansı

Banka ve Sigorta İletişim Merkezlerinde Son Gelişmeler Konferansı

İMİ Conferences tarafından 28 Şubat’ta Dedeman İstanbul’da düzenlenen Banka ve Sigorta İletişim Merkezlerindeki Son Gelişmeler Konferansı bir kez daha sektör temsilcilerini buluşturdu. Yeni teknolojiler, değişen müşteri beklentileri ve regülasyonlar ışığında yoğun bir dönüşüm yaşayan her iki sektörün temsilcileri, dışkaynak ve teknoloji tedarikçileri ile bir araya geldi.

Yasal düzenlemeler, yeni uygulamalar ve sektörel dinamikler, her iki sektör için de müşteri deneyimini yeniden tanımlıyor.  İletişim merkezi hizmetlerinin önemli bir bölümünü oluşturan bankacılık ve sigorta alanlarındaki gelişmeler, iletişim merkezi sektörünün geleceği açısından belirleyici olmaya devam ediyor.

Bu kapsamda, sunulan iletişim merkezi hizmetlerinin en önemli paydaşlarını sekizinci kez bir araya getiren organizasyon, 7 farklı oturumda toplam 18 farklı konuşmacıya ev sahipliği yaptı.

Yeni nesil bankacılık, yapay zeka, veri analitiği, finansal teknolojiler ekosisteminin etkileri, sigortacılık sektöründeki yeni regülasyonlar ve müşteri deneyimine etkileri, konferans gündeminde öne çıkan başlıklar oldu. 

BU YAZIYI DERGİDE OKU