
2023 yılı, pek çok açıdan dijital
platformların yükselişe geçtiği bir yıl oldu. Chat GPT, yapay zeka
teknolojilerindeki gelişimler ve sosyal medya ile entegrasyonunun getirdiği
olanaklar pazarlama dünyasında da karşılık buldu.
Teknolojik yenilikler, alışveriş alışkanlıklarıyla birlikte
pazarlama trendlerini de yenilemeye devam ederken, şirketler de artık
hayatımızın vazgeçilmez bir parçası haline gelen dijital kanallarda müşteri
deneyimini geliştirmenin izini sürüyor.
Kısa süre öncesine kadar internet mağazaları bile kısıtlı
sayıdayken, bugün markalar ardı ardına metaverse aleminde sanal mağazalar
açıyor, marka hikayelerini influencer
işbirlikleriyle etkili şekilde geniş kitlelere duyurabiliyor, daha özgün ve kişiselleştirilmiş bir
pazarlama yaklaşımı geliştirebiliyorlar.