Çağrı Merkezlerinde Yaşam-Evden Çalışma Etkileri

Çağrı Merkezlerinde Yaşam-Evden Çalışma Etkileri

Tüm dünyayı bir anda etkisi altına alan Kovid-19 salgını, işletmelerin gündemine bir anda uzaktan çalışma kavramını yerleştirdi. Dijital dönüşüm ile birlikte evlerden çalışma hayatına entegre olmak, evden çalışma ile başarının sürdürülebilirliği ve yeni başarılar elde etmek ne kadar mümkündü?


Pandemi ile birlikte değişen iş yaşamı yeni normal olurken, yapılan araştırmalara göre şirketlerin yüzde 60’ının salgından sonra da evden çalışmaya devam edeceği öngörülüyor.



“Pandemi sürecinde zorluklara değil, sahip olduğum fırsatlara odaklandım.”


AssisTT Müşteri Temsilcisi Semiha Panik:


Merhaba ben Seniha Panik, 2015 yılından bu yana AssisTT ailesinde müşteri temsilcisi olarak görev yapıyorum. Tüm dünyayı etkisi altında alan pandemi sebebiyle uzunca bir süredir işime evden devam ediyorum. İşe başladığım ilk yıllarda evden çalışmak bana hayal gibi gelse de bugün bunun gerçeğe yansımasını hep birlikte deneyimliyoruz. Bu süreç nasıl yönetilir diye düşünürken geldiğimiz nokta, beni yıllardır özlemle hayalini kurduğum gerçeğe kavuşturdu.


Bir yılı geride bıraktığımız bu süreçte, en değerli hazinemiz olan zamanı daha verimli kullanarak evde çalışmanın bir ayrıcalık olduğunu da görümüş oldum. Motivasyonumu arttırmak, evde de iş ortamımda gibi hissetmek adına kendime bir çalışma alanı oluşturdum. Bu alanı, sadece çalışma saatlerim içerisinde kullanıyorum. Yaptığım bu uygulama ile her gün işime eskiden olduğu gibi istekli ve mutlu başlayabiliyorum.


Evden çalışma sisteminde, işimize bağlılığımız, şirketimizin bize güveni, yöneticilerimizin desteği ile güzel işler çıkarmayı başardık. Pandemi sebebi ile hızla dönüştüğümüz bu sürecin, bize yeni deneyimler, fırsatlar ve yenilikler getirdiğine inanıyorum. Yaşadığımız zorluklara değil, sahip olduğum fırsatlara odaklanarak işimi sürdürüyorum.




Daha Fazlası Mayıs Haziran Sayısında


BU YAZIYI DERGİDE OKU