Müşteri Deneyimi-Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi

Müşteri Deneyimi-Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi


Pandeminin 1 Yılı Nasıl Geçti?


Dünya Sağlık Örgütü’nün korona virüs salgınını pandemi ilan etmesinin üzerinden bir yılı aşkın bir süre geçti. Salgının pandemi ilan edilmesi ile birlikte ülkelere gerekli önlemlerin alınması çağrısı yapıldı. Hızla yayılan virüse karşı Türkiye de birçok önlem aldı ve günlük hayata dair kısıtlamaları yürürlüğe koydu. 12 Mart’tan itibaren eğitime ara verildi, camiler kapatıldı, şehirler arası giriş-çıkışlar yasaklandı. Bugün gelinen noktada ise kısmi yasaklarla eğitimde, çalışma hayatında ve günlük yaşamda aşı desteğiyle virüsle mücadeleye devam ediliyor. 



Pandemide Yeni Nesil Belediyeciliğin Dayanışma Örneği İbb 153 Çağrı Merkezi


İBB Halkla İlişkiler Müdürü Fulya Solmaz 


İstanbul Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesindeki 153 Çağrı Merkezi olarak güçlü iletişim ağlarımızdan elde ettiğimiz ön bilgiler ve hızlı analizlerimizle 2020’nin başlarında pandeminin İstanbul’umuzu etkileyebileceği düzey hakkında bazı öngörülerimiz oldu. Etkin kriz yönetimi planlamalarımız doğrultusunda öncelikle tüm çalışanlarımızı KOVİD-19 konusunda bilgilendirmemizin yanı sıra teknolojik alt yapımızı da gözden geçirerek yer yer geliştirmelerde bulunduk. “Uzaktan çalışma modeli” dünyanın en önemli metropollerinden biri olan kentimize, kesintisiz belediyecilik hizmeti sunmamız açısından, planlamasını yaptığımız konular içerisindeydi. İBB Başkanı Sayın Ekrem İmamoğlu’nun ‘Birlikte başaracağız’ yaklaşımıyla, koordineli şekilde Müdürlüğümüzün tüm çalışanlarını her an her yerden çağrı karşılayabilecek, güncel bilgiye erişebilecek donanıma kavuşturduk.



 Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi Hakkında Daha Fazlası Mayıs Haziran Sayısında

BU YAZIYI DERGİDE OKU