Fiziksel
ile dijital kelimelerinin birleştirilmesiyle oluşturulan fijital terimi, son
yıllarda sıklıkla telaffuz ediliyor. Günümüz dünyasında fijital deneyimler,
değişen tüketici davranışlarıyla birlikte daha etkileyici ve kişiselleştirilmiş
deneyimler sunmak için kullanılan bir strateji haline geldi.
Fiziksel
ve dijital arasındaki çizgiler gittikçe belirsizleşirken, iki dünyanın
entegrasyonundan doğacak yeni hizmet ve ürünler her geçen gün yaygınlaşıyor.
Finanstan
e-ticarete, perakendeden turizme kadar birçok sektörü etkisi altına alması beklenen
deneyimde fijitalleşme eğilimini, bu eğilimin müşteri deneyimine yansımalarını,
çevrimdışı veya çevrimiçi kanallarda kişiselleştirilmiş deneyimler sunmak için yapılanları
ve bu süreçte iletişim merkezilerinin nasıl konumlandırıldığını sektör
temsilcilerine sorduk.