Deneyimde "Fijital" dönem

Deneyimde "Fijital" dönem

Fiziksel ile dijital kelimelerinin birleştirilmesiyle oluşturulan fijital terimi, son yıllarda sıklıkla telaffuz ediliyor. Günümüz dünyasında fijital deneyimler, değişen tüketici davranışlarıyla birlikte daha etkileyici ve kişiselleştirilmiş deneyimler sunmak için kullanılan bir strateji haline geldi.

Fiziksel ve dijital arasındaki çizgiler gittikçe belirsizleşirken, iki dünyanın entegrasyonundan doğacak yeni hizmet ve ürünler her geçen gün yaygınlaşıyor.

Finanstan e-ticarete, perakendeden turizme kadar birçok sektörü etkisi altına alması beklenen deneyimde fijitalleşme eğilimini, bu eğilimin müşteri deneyimine yansımalarını, çevrimdışı veya çevrimiçi kanallarda kişiselleştirilmiş deneyimler sunmak için yapılanları ve bu süreçte iletişim merkezilerinin nasıl konumlandırıldığını sektör temsilcilerine sorduk. 

BU YAZIYI DERGİDE OKU