Dijitalleşme
hızının artmasıyla birlikte pek çok şirket, iş ve müşteri yönetim süreçlerine
Sanal Asistanlar ve Chatbotları daha fazla oranda dahil etmeye başladı.
Konuşma
Yapay Zekası (Conversational AI) & Sanal Asistanlar (Virtual Assistant), doğal dil
işleme, ses tanıma, dil üretimi ve makine öğrenimi gibi alanlarda yaşanan
teknolojik ilerlemeler sayesinde giderek daha akıllı hale geliyor. Bu teknolojiler,
işletmelerin müşterilerine daha iyi hizmet sunmalarını sağlamak, verimliliği
artırmak ve daha kişiselleştirilmiş deneyimler sunmak gibi sayısız avantajlar
sunuyor.
Yapay
zeka teknolojilerindeki gelişmelere paralel olarak yeteneklerini sürekli
artıran sanal asistanlar ve konuşma yapay zekâsının daha fazla yaygınlaşması
ve birçok
yeni kanalda kullanılması öngörülüyor.