Gelişen teknoloji ve değişen müşteri beklentileri, dijital
gelişmeleri yakından takip eden şirketler için önemli zorlukları ve fırsatları
beraberinde getiriyor. Dijital dönüşüm, günümüzün rekabet ortamında müşteriye
zenginleştirilmiş ve gelişmiş deneyimler sağlamak için önemli avantajlar
sunuyor.
Müşterilerin markalarla etkileşime geçebileceği dijital kanal sayısı arttıkça, bu kanallar arasında tutarlılığı sağlamak, yüksek kalitede ve hızlı hizmet sunabilmek bir zorunluluk haline geliyor. Diğer taraftan bu çok kanallı iletişim süreci, müşterinin kanallar arası yolculuğu sırasında bırakılan izleri takip ederek onu tanımaya ve bu doğrultuda kişiye özel bir deneyim kurgulanmasına fırsat sunuyor.
Dijital çağın gerekliliklerine uygun olarak tasarlanmış bir deneyim stratejisi, müşteri sadakatinin artırılmasına da olumlu katkılar sağlıyor.