Geniş hizmet yelpazesi tek bir çözüm altında: TempoONE

Geniş hizmet yelpazesi tek bir çözüm altında: TempoONE

Geniş hizmet yelpazesi tek bir çözüm altında: TempoONE

Türkiye’nin önde gelen dış kaynak yönetim firması Tempo BPO, müşteri deneyimini geliştirmek ve operasyonel verimliliği artırmak için tasarlanmış entegre bir platform olan TempoONE’ı hayata geçirdi. İşletmeler, TempoONE ile verimliliği artırırken, maliyetleri düşürebilecek ve müşterilerine kişiselleştirilmiş deneyimler sunabilecek.

 

Türkiye’nin önde gelen dış kaynak yönetim firması Tempo BPO, tüm iş ihtiyaçlarını tek bir platformda buluşturan TempoONE’ı hayata geçirdi. Müşteri deneyimini ve operasyonel verimliliği optimize etmek için tasarlanmış yenilikçi bir platform olan TempoONE, işletmelerin tüm ihtiyaçlarını en etkili ve verimli şekilde yönetmesini sağlayacak. Çağrı merkezinden yapay zekâ destekli süreç otomasyonuna kadar geniş bir hizmet yelpazesini tek bir çözüm altında sunarak, işletmelerin dijital dönüşüm yolculuğunu hızlandıracak. Müşteri deneyimi için tüm ihtiyaçları tek bir platformda toplayan TempoONE’da yer alan çözümler ise şöyle:

·       Tempo Connect: Müşteri ihtiyaçlarını hızlıca analiz eder ve en uygun çözüme yönlendirir.

·       Tempo WForce: Müşterinin ses tonunu analiz eder, duygusal durumunu anlar ve uygun yanıtları temsilciye önerir.

·       Tempo Al Agent: Müşterinin sorununu kişiselleştirilmiş önerilerle çözerek müşteri memnuniyetini arttırır.

·       Tempo CXM: Tüm müşteri etkileşimlerini analiz eder ve kişiselleştirilmiş bir deneyim sunar.

·       Tempo RPA: Tekrarlayan görevleri otomatikleştirir ve hataları ortadan kaldırır.

·       Tempo KYC: Finansal kurumların müşterileriyle veya iş ortaklarıyla olan kimlik doğrulama süreçlerini yönetmesini sağlar.

·       Tempo Insights: Piyasa eğilimlerini, müşteri davranışlarını ve sektörel verileri derinlemesine analiz ederek stratejik kararlar almalarına yardımcı olur.

·       Tempo AppBuilder: Kullanıcıların görsel arayüzler ve sürükle-bırak araçlar kullanarak hızlı şekilde uygulama ve otomasyonlar oluşturmasına olanak tanır.

·       Tempo Gamify: Müşteri deneyimini olgunlaştırıp, zenginleştirir. Müşterilerin marka ile olan etkileşimlerini daha keyifli, motive edici ve sürdürülebilir hale getirir.

·       Tempo Rent: İşletmelerin ölçeklenebilir bir altyapı oluşturmalarına yardımcı olur. Operasyonel ihtiyaçlar için fiziksel cihazlar ve donanım çözümleri sağlar.

·       Tempo Loyalty+: B2B ve B2C müşteri sadakat programı oluşturma ve yönetimini içeren hizmetlerdir.

·       Leadbooster: Markaların sektörüne ve müşteri segmentine özel potansiyel müşteri yaratma hizmetidir.

·       CX Studio: 360 derece müşteri deneyimi ve yolculuğu tasarımı, müşteri segmentasyonuna özel satış, pazarlama ve büyüme stratejilerini yürütür.

·       Tempo Smart Al: Çeşitli yapay zekâ destekli araçlar ve hizmetler sunarak, veri analitiği, otomasyon ve kişiselleştirmede performans sağlar.

·       Techops Center: İşletmelerin IT altyapılarını optimize etmelerine ve yönetmelerine yardımcı olmak için tasarlanmış bir hizmettir.

Pek çok avantajı bulunuyor

TempoONE’ın pek çok avantajı bulunuyor. Örneğin, TempoONE işletmelere tüm müşteri ve operasyonel ihtiyaçları için tek bir platform sunarak karmaşıklığı azaltır. Kapsamlı ve kolayca entegre edilebilen yapısı sayesinde, küçükten büyüğe her işletmeye esneklik ve ölçeklenebilirlik sunar. Yapay zekâ, RPA ve analitik araçlar ile işletmenin dijital dönüşümünü hızlandırır. Kişiselleştirilmiş müşteri deneyimleriyle müşteri memnuniyeti ve bağlılığını güçlendirir. Otomasyon ve entegre çözümlerle operasyonel verimliliği artırır, maliyetleri düşürür.

“Yapay zekâ çözümleri ile müşteri memnuniyeti yüzde 20 oranında artıyor”

Tempo BPO Genel Müdür Yardımcısı Hüseyin Özkale, TempoONE ile ilgili şunları söylüyor:

"TempoONE'ı oluştururken 200'den fazla iş ortağıyla görüştük, 1.000 saatin üzerinde toplantılar yaparak en iyi çözümleri tek bir platformda bir araya getirdik. Bu platformla hem müşteri deneyimini optimize etmeyi hem de çalışanlarımızın performansını daha verimli hale getirmeyi amaçlıyoruz. Yapay zekânın global iş süreçlerindeki rolü giderek artıyor. 2024 yılı itibarıyla, müşteri hizmetleri sektöründe yapay zekânın benimsenme oranı yüzde 60’ın üzerine çıkmış durumda ve yapılan araştırmalar yapay zekâ çözümleri ile müşteri memnuniyetinin yüzde 20 oranında arttığını gösteriyor. Ayrıca, çalışanların iş süreçlerinde otomasyon ve yapay zekâ kullanımı, verimlilikte yüzde 30’a kadar bir artış sağlıyor. TempoONE ile bu küresel trendleri yakından takip ediyor ve operasyonel süreçleri daha akıllı hale getirmeyi hedefliyoruz."