Geniş hizmet yelpazesi
tek bir çözüm altında: TempoONE
Türkiye’nin önde gelen dış kaynak yönetim firması Tempo BPO, müşteri
deneyimini geliştirmek ve operasyonel verimliliği artırmak için tasarlanmış
entegre bir platform olan TempoONE’ı hayata geçirdi. İşletmeler, TempoONE ile
verimliliği artırırken, maliyetleri düşürebilecek ve müşterilerine
kişiselleştirilmiş deneyimler sunabilecek.
Türkiye’nin önde gelen dış kaynak yönetim firması Tempo BPO, tüm iş
ihtiyaçlarını tek bir platformda buluşturan TempoONE’ı hayata geçirdi. Müşteri deneyimini ve
operasyonel verimliliği optimize etmek için tasarlanmış yenilikçi bir platform
olan TempoONE, işletmelerin tüm ihtiyaçlarını en etkili ve verimli şekilde
yönetmesini sağlayacak. Çağrı merkezinden yapay zekâ destekli süreç
otomasyonuna kadar geniş bir hizmet yelpazesini tek bir çözüm altında sunarak,
işletmelerin dijital dönüşüm yolculuğunu hızlandıracak. Müşteri
deneyimi için tüm ihtiyaçları tek bir platformda toplayan TempoONE’da yer alan
çözümler ise şöyle:
· Tempo Connect: Müşteri
ihtiyaçlarını hızlıca analiz eder ve en uygun çözüme yönlendirir.
· Tempo WForce:
Müşterinin ses tonunu analiz eder, duygusal durumunu anlar ve uygun yanıtları
temsilciye önerir.
· Tempo Al Agent:
Müşterinin sorununu kişiselleştirilmiş önerilerle çözerek müşteri memnuniyetini
arttırır.
· Tempo CXM: Tüm müşteri
etkileşimlerini analiz eder ve kişiselleştirilmiş bir deneyim sunar.
· Tempo RPA: Tekrarlayan
görevleri otomatikleştirir ve hataları ortadan kaldırır.
· Tempo KYC: Finansal
kurumların müşterileriyle veya iş ortaklarıyla olan kimlik doğrulama
süreçlerini yönetmesini sağlar.
· Tempo Insights: Piyasa
eğilimlerini, müşteri davranışlarını ve sektörel verileri derinlemesine analiz
ederek stratejik kararlar almalarına yardımcı olur.
· Tempo AppBuilder:
Kullanıcıların görsel arayüzler ve sürükle-bırak araçlar kullanarak hızlı
şekilde uygulama ve otomasyonlar oluşturmasına olanak tanır.
· Tempo Gamify: Müşteri
deneyimini olgunlaştırıp, zenginleştirir. Müşterilerin marka ile olan etkileşimlerini
daha keyifli, motive edici ve sürdürülebilir hale getirir.
· Tempo Rent:
İşletmelerin ölçeklenebilir bir altyapı oluşturmalarına yardımcı olur.
Operasyonel ihtiyaçlar için fiziksel cihazlar ve donanım çözümleri sağlar.
· Tempo Loyalty+: B2B ve
B2C müşteri sadakat programı oluşturma ve yönetimini içeren hizmetlerdir.
· Leadbooster:
Markaların sektörüne ve müşteri segmentine özel potansiyel müşteri yaratma
hizmetidir.
· CX Studio: 360 derece
müşteri deneyimi ve yolculuğu tasarımı, müşteri segmentasyonuna özel satış,
pazarlama ve büyüme stratejilerini yürütür.
· Tempo Smart Al:
Çeşitli yapay zekâ destekli araçlar ve hizmetler sunarak, veri analitiği,
otomasyon ve kişiselleştirmede performans sağlar.
· Techops Center:
İşletmelerin IT altyapılarını optimize etmelerine ve yönetmelerine yardımcı
olmak için tasarlanmış bir hizmettir.
Pek çok avantajı bulunuyor
TempoONE’ın pek çok avantajı bulunuyor. Örneğin, TempoONE işletmelere tüm
müşteri ve operasyonel ihtiyaçları için tek bir platform sunarak karmaşıklığı
azaltır. Kapsamlı ve kolayca entegre edilebilen yapısı sayesinde, küçükten
büyüğe her işletmeye esneklik ve ölçeklenebilirlik sunar. Yapay zekâ, RPA ve
analitik araçlar ile işletmenin dijital dönüşümünü hızlandırır.
Kişiselleştirilmiş müşteri deneyimleriyle müşteri memnuniyeti ve bağlılığını
güçlendirir. Otomasyon ve entegre çözümlerle operasyonel verimliliği artırır,
maliyetleri düşürür.
“Yapay zekâ çözümleri ile müşteri memnuniyeti yüzde 20 oranında artıyor”
Tempo BPO Genel Müdür Yardımcısı Hüseyin Özkale, TempoONE ile ilgili
şunları söylüyor: