Türkiye’nin önde gelen iletişim
merkezi çözümleri sağlayıcısı Procat, Avrupa'nın en başarılı üç giyim
markasından biri olma vizyonu doğrultusunda hareket eden LC Waikiki’nin çağrı
merkezi çözüm ortağı oldu. Inbound cevaplama ile başlayan iş birliği kısa süre
içinde Procat’in yapay zekâ destekli chat destek hizmeti ile kapsamı
genişletildi. Procat, LC Waikiki’ye sunduğu geniş hizmet yelpazesiyle müşteri
memnuniyetini en üst
seviyeye çıkarmayı ve LCW müşterilerine daha hızlı, daha etkili ve
kişiselleştirilmiş bir hizmet sunmayı hedefliyor.
Gerçekleşen
iş birliği hakkında değerlendirmelerde bulunan Procat Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Murat Gül, “LC
Waikiki gibi sektöründe lider bir markaya hizmet sunuyor olmak şirketimizin
yenilikçi ve çözüm odaklı hizmet anlayışını bir kez daha ortaya koyuyor.”
diyerek sözlerine şöyle devam etti: “LC Waikiki’nin geniş ve çeşitli müşteri
kitlesinin yüksek hacimli taleplerinin hızlı ve etkili bir şekilde
yönetilmesini gerekiyordu. Procat olarak, LC Waikiki’nin bu ihtiyaçlarına en
iyi şekilde yanıt verecek bir iletişim merkezi altyapısı oluşturduk. Müşteri
hizmetleri süreçlerinin sorunsuz işlemesi için güçlü bir bilgi akışı ve etkili
eğitim süreçleri geliştirdik. LC Waikiki’nin büyüklüğünü ve hizmet kalitesini
göz önünde bulundurduğumuzda, hızlı bir şekilde operasyonel süreçlere dâhil
olduğumuzu belirtmek isteriz. Deneyimli ekiplerimiz ve gelişmiş teknolojik
çözümlerimizle desteklenen bu iş birliği ile LC Waikiki’nin müşterilerine
sunduğu hizmetin kalitesini artırmayı ve müşteri deneyimini sürekli
iyileştirmeyi amaçlıyoruz.”
Procat olarak sektördeki deneyimleri, teknolojik alt yapıları ve deneyimli ekipleri sayesinde her müşterilerinin özel ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda hizmet sunduklarını söyleyen Mustafa Murat Gül; “LC Waikiki’ye sunduğumuz hizmetlerin kapsamını da bu çerçevede şekillendirdik ve öncelikle müşterimizin ihtiyaçlarını belirledik. Açıkçası müşteri memnuniyetini artırmak için sunduğumuz hizmetlerin kalitesi bu iş birliğinin başarısında belirleyici bir faktör olacak. LC Waikiki ile yürüttüğümüz iş birliği kapsamında, özellikle çağrı yanıt süreleri, problem çözme hızları ve genel verimlilik konularında önemli başarılar elde ettiğimizi görüyoruz. Müşteri Memnuniyeti Anketi (MMA) puanlarımızın yüksekliği ve ilk temasta çözüm oranımızın diğer sağlayıcılara kıyasla daha iyi olması, LC Waikiki’nin iş yükünü azaltmada büyük bir rol oynadı. Bu başarılar, ekiplerimizin çözüm odaklı yaklaşımının bir yansımasıdır” dedi.