Procat ve LC Waikiki’den müşteri deneyiminde iş birliği

Procat ve LC Waikiki’den müşteri deneyiminde iş birliği

Türkiye’nin önde gelen iletişim merkezi çözümleri sağlayıcısı Procat, Avrupa'nın en başarılı üç giyim markasından biri olma vizyonu doğrultusunda hareket eden LC Waikiki’nin çağrı merkezi çözüm ortağı oldu. Inbound cevaplama ile başlayan iş birliği kısa süre içinde Procat’in yapay zekâ destekli chat destek hizmeti ile kapsamı genişletildi. Procat, LC Waikiki’ye sunduğu geniş hizmet yelpazesiyle müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmayı ve LCW müşterilerine daha hızlı, daha etkili ve kişiselleştirilmiş bir hizmet sunmayı hedefliyor.

 

Gerçekleşen iş birliği hakkında değerlendirmelerde bulunan Procat Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Murat Gül, “LC Waikiki gibi sektöründe lider bir markaya hizmet sunuyor olmak şirketimizin yenilikçi ve çözüm odaklı hizmet anlayışını bir kez daha ortaya koyuyor.” diyerek sözlerine şöyle devam etti: “LC Waikiki’nin geniş ve çeşitli müşteri kitlesinin yüksek hacimli taleplerinin hızlı ve etkili bir şekilde yönetilmesini gerekiyordu. Procat olarak, LC Waikiki’nin bu ihtiyaçlarına en iyi şekilde yanıt verecek bir iletişim merkezi altyapısı oluşturduk. Müşteri hizmetleri süreçlerinin sorunsuz işlemesi için güçlü bir bilgi akışı ve etkili eğitim süreçleri geliştirdik. LC Waikiki’nin büyüklüğünü ve hizmet kalitesini göz önünde bulundurduğumuzda, hızlı bir şekilde operasyonel süreçlere dâhil olduğumuzu belirtmek isteriz. Deneyimli ekiplerimiz ve gelişmiş teknolojik çözümlerimizle desteklenen bu iş birliği ile LC Waikiki’nin müşterilerine sunduğu hizmetin kalitesini artırmayı ve müşteri deneyimini sürekli iyileştirmeyi amaçlıyoruz.”Formun Üstü

Formun Altı

 

Procat olarak sektördeki deneyimleri, teknolojik alt yapıları ve deneyimli ekipleri sayesinde her müşterilerinin özel  ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda hizmet sunduklarını söyleyen Mustafa Murat Gül; “LC Waikiki’ye sunduğumuz hizmetlerin kapsamını da bu çerçevede şekillendirdik ve öncelikle müşterimizin ihtiyaçlarını belirledik. Açıkçası müşteri memnuniyetini artırmak için sunduğumuz hizmetlerin kalitesi bu iş birliğinin başarısında belirleyici bir faktör olacak. LC Waikiki ile yürüttüğümüz iş birliği kapsamında, özellikle çağrı yanıt süreleri, problem çözme hızları ve genel verimlilik konularında önemli başarılar elde ettiğimizi görüyoruz. Müşteri Memnuniyeti Anketi (MMA) puanlarımızın yüksekliği ve ilk temasta çözüm oranımızın diğer sağlayıcılara kıyasla daha iyi olması, LC Waikiki’nin iş yükünü azaltmada büyük bir rol oynadı. Bu başarılar, ekiplerimizin çözüm odaklı yaklaşımının bir yansımasıdır” dedi.

BU YAZIYI DERGİDE OKU