
Kuruluşundan bu yana “eşsiz müşteri deneyimi” vizyonuyla hareket eden Turkcell
Global Bilgi, 25 yılı geride bıraktı. Bir çağrı merkezi olmanın ötesine geçerek,
müşteriye dokunan her kanalda hem geleneksel hem de
dijital hizmetler sunduklarını belirten Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü
Metin Tuğtağ, “TV yayıncılığı sektöründe hizmet veren tek
bir müşteri ile başladığımız yolculuğumuz, bugün 12 farklı sektörde 100’ün
üzerinde kurumsal müşterimiz ile dijitalleşerek devam ediyor” dedi.
İstanbul Halkalı’da bir
çağrı merkezi olarak 1999 yılında kurulan Turkcell Global Bilgi, 25’inci
yılında müşteri deneyimi sektöründeki lider konumunu daha da güçlendiriyor.
Türkiye’nin dört bir
yanında 15 farklı lokasyonda, yaklaşık 16 bin çalışanıyla müşteri deneyimini
eşsiz kılan geleneksel ve teknolojik çözümler sağlayan Turkcell Global Bilgi, bugün
100’ün üzerindeki kurumsal müşteri sayısı ve telekom sektöründeki köklü tecrübesinin
yanı sıra; finans, sigorta, e-ticaret, perakende başta olmak üzere 12 farklı
sektörde 25 yıllık birikimiyle hizmet veriyor.
Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Metin Tuğtağ, müşteriye dokunan her kanalda kapsayıcı bir hizmet sunduklarını belirterek şunları söyledi: “Çeyrek asır önce, bir çağrı merkezi olarak kurulmuştuk şimdi ise çağrı merkezi olmanın çok ötesine geçip müşteri deneyiminde dijital dönüşümü başlattık. Bu dönüşüm; yıl sonuna kadar hayata geçirmeyi planladığımız yapay zekâ temelli projelerimiz ile daha da hız kazanacak. Örneğin; yapılan görüşmelerde müşteri temsilcilerinin vereceği cevapları önceden hazırlayıp üretken yapay zekâ ile vererek, insan ve yapay zekâ arasındaki farkı en aza indirmeyi planlıyoruz. Böylece müşterilerimiz insan dokunuşuna en yakın hizmeti hızlıca alırken, çalışanlarımız da kalan zamanlarını daha verimli kullanacaklar. Ayrıca, gün içerisinde yapılan binlerce görüşmenin neredeyse tamamına yakınını yine üretken yapay zekâ ile dinlemeye başlayarak hizmet kalitemizi de bir üst seviye çıkarmış olacağız.