İletişim
Merkezi sektöründe “değişmeyen tek kaide değişimdir” mottosu ile 2009 yılından beri
yer alan Pusula CX, yenilikçi yaklaşımlarının sonucu olarak dünya çapındaki en prestijli
organizasyon olan Contact Center World Dünya Finallerinde bir kez daha katıldığı
her dalda ödüle layık görülerek başarılarını taçlandırdı.
HEDEFİMİZ SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
İletişim Merkezi sektöründe “insana dokunuyoruz” diyerek ayrıcalıklı çözümler sunan Pusula CX, kurulduğu günden bu yana günceli takip ederek kendini yenilemekte; inovasyon ve insan kaynağına yatırımını aralıksız devam ettirmekte.
Kazanılan
ödüller Pusula CX’ in sürdürülebilirlik odaklı yaklaşımının başarısını dünya çapında
da tescil etmiştir. Ödül aldığımız kategoriler;
Best Emergency Service (En İyi Acil Durum Servisi) Altın
Best
in Customer Service (En İyi Müşteri Hizmetleri) Gümüş
Best
Contact Center (En İyi İletişim Merkezi) Gümüş
Best
Public Service (En İyi Kamu Hizmetleri) Bronz
Bu uluslararası yarışmada, müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkaran, teknolojik çözümleri başarıyla entegre eden ve kaliteli hizmet anlayışını benimseyen müşteri deneyim merkezimiz, jüriyi etkileyerek katıldığı tüm kategorilerde ayrıca World Class ödülüne layık görüldü.
Pusula CX CEO’ su Dr. Hasan Adıgüzel yaptığı açıklamada;
Bu önemli ödüller, müşteri deneyim merkezimizin geleceğe yönelik vizyonunu ve sektördeki liderliğini pekiştirmiştir. Şirketimiz, müşterilere daha iyi bir deneyim sunmak için teknoloji, inovasyon ve insana yatırım yapmaya devam edecek ve küresel düzeyde etkisini artıracaktır.