Pusula Cx’ in Başarısı Bir Kez Daha Tescillendi

Pusula Cx’ in Başarısı Bir Kez Daha Tescillendi

İletişim Merkezi sektöründe “değişmeyen tek kaide değişimdir” mottosu ile 2009 yılından beri yer alan Pusula CX, yenilikçi yaklaşımlarının sonucu olarak dünya çapındaki en prestijli organizasyon olan Contact Center World Dünya Finallerinde bir kez daha katıldığı her dalda ödüle layık görülerek başarılarını taçlandırdı.

HEDEFİMİZ SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK

İletişim Merkezi sektöründe “insana dokunuyoruz” diyerek ayrıcalıklı çözümler sunan Pusula CX, kurulduğu günden bu yana günceli takip ederek kendini yenilemekte; inovasyon ve insan kaynağına yatırımını aralıksız devam ettirmekte.

Kazanılan ödüller Pusula CX’ in sürdürülebilirlik odaklı yaklaşımının başarısını dünya çapında da tescil etmiştir. Ödül aldığımız kategoriler;

Best Emergency Service (En İyi Acil Durum Servisi) Altın

Best in Customer Service (En İyi Müşteri Hizmetleri) Gümüş

Best Contact Center (En İyi İletişim Merkezi) Gümüş

Best Public Service (En İyi Kamu Hizmetleri) Bronz

Bu uluslararası yarışmada, müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkaran, teknolojik çözümleri başarıyla entegre eden ve kaliteli hizmet anlayışını benimseyen müşteri deneyim merkezimiz, jüriyi etkileyerek katıldığı tüm kategorilerde ayrıca World Class ödülüne layık görüldü.

Pusula CX CEO’ su Dr. Hasan Adıgüzel yaptığı açıklamada;

Bu önemli ödüller, müşteri deneyim merkezimizin geleceğe yönelik vizyonunu ve sektördeki liderliğini pekiştirmiştir. Şirketimiz, müşterilere daha iyi bir deneyim sunmak için teknoloji, inovasyon ve insana yatırım yapmaya devam edecek ve küresel düzeyde etkisini artıracaktır.