
Dijital
iş hizmetlerinde dünya lideri Teleperformance, benzersiz müşteri deneyimi
hizmet kalitesi için Microsoft ile 185 milyon dolar değerinde uzun vadeli bir
iş birliğine gitti. Bu iş birliği kapsamında Teleperformance, Microsoft Azure
yapay zekâ (AI) özelliklerinden yararlanarak TP GenAI ürününü kullanıma açacak
ve bu sayede markalara daha hızlı, verimli ve iyileştirilmiş müşteri deneyimi
hizmeti sunacak.
Teleperformance,
TP GenAI ile müşterilerin ihtiyaçlarını ve sorun noktalarını hızlı ve net bir
şekilde saptamak için markalara kesintisiz
destek sağlayacak. Microsoft Azure OpenAI aracılığıyla Büyük Dil Modelleri’nden (LLM'ler)
yararlanan bu kapsamlı üretken yapay zeka araçları paketi, müşteri temsilcilerinin
yanıt sürelerini hızlandırmasına ve müşteri ihtiyaçlarına daha fazla empatiyle
odaklanmasına olanak sağlıyor. Teleperformance TP GenAI'yi kendi arka ofisi hizmetlerinin yanı sıra İK, İşe Alım, Finans, BT ve Eğitim gibi
destek fonksiyonlarını optimize edecek şekilde sistemlerine de entegre
edecek.
TP Interact etkileşim analitiği, eyleme
dönüştürülebilir bilgi akışlarının oluşturulmasına ve müşteri deneyiminde
iyileşmeye yardımcı olmak amacıyla sesli ve dijital etkileşimlerden bilgi akışı
çıkarmaya yardımcı oluyor. Sohbet
robotu TP Digital Floorwalker ise Teleperformance uzmanlarının
müşterilerin taleplerini daha hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmasını sağlıyor
ve hata oranını düşürüyor. StoryfAI
adını taşıyan çok dilli çeviri motoru ise 100'den fazla dilin
kullanılabildiği, otomatikleştirilmiş çeviri hizmetlerini gerçek zamanlı
sunarak müşteri temsilcilerinin birden çok dilde daha hızlı ve doğru yanıt
vermesine olanak tanıyor.
TP GenAI
ile yapılan ilk pilot uygulamalarda, çağrı işleme süresinde %25'e varan
kısalma, e-posta yanıtlama sürelerinde %20 azalma, müşteri memnuniyeti
puanlarında artış, müşteri ihtiyaçlarının doğru bir şekilde karşılanmasında %90
oranında iyileşme elde edildiği açıklandı.