Çağrı Merkezlerinde Yaşam-Çağrı Merkezi Sektörü ‘’Yükselen Yıldız’’larını seçti

Çağrı Merkezlerinde Yaşam-Çağrı Merkezi Sektörü ‘’Yükselen Yıldız’’larını seçti

11 Mart tarihinde online gerçekleştirilen ödül töreninde En Yetenekli Takım Lideri Atos Müşteri Hizmetlerinden Emre Demircan olurken En Yetenekli Müşteri Temsilcisi ise Comdata’dan Eda Eren Kesimoğlu oldu. Başarılarıyla sektörde rol model olacak nitelikteki genç çalışanları öne çıkarmayı ve motivasyonu artırmayı hedefleyen yarışmanın ön değerlendirme kurulu sektör yöneticilerinden oluşurken, iki aşamalı değerlendirme sürecinin ilk kısmında adaylar ön değerlendirme kurulu ile bir araya geldi.

11 firmadan 22 adayın katıldığı yarışmada ön değerlendirme kurulu 8 finalist belirledi. Bu değerlendirmeler sonucunda Takım Lideri kategorisinde Pusula Call Center’dan Metin Kara, Atos Müşteri Hizmetlerinden Emre Demircan, Trenkwalder’den Enis Nacar, Erişim Müşteri Hizmetlerinden, Serkan Uslu; Müşteri Temsilcisi kategorisinde ise Comdata’dan Ekrem Fatih Ünalan ve Eda Eren Kesimoğlu, DHL’den Gökay Yayla, Vestel’den Elvan Emre finale kalmaya hak kazandılar. Trenkwalder ve Champs’in katkılarıyla gerçekleşen ödül töreninde, Cenk Doğar’ın renkli sunumu ve finalistler tarafından gerçekleştirilen online performanslar tüm katılımcıların beğenisini topladı. Törenin sonunda tüm finalistler, Potsandpens Mutfak Atölyesinde bir yemek yapma etkinliği ve Audioteka’da iki aylık ücretsiz abonelik sahibi oldular.


Daha Fazlası Mart Nisan Sayısında


BU YAZIYI DERGİDE OKU