Çalışanların şirketlerine bağlılığını ve işten ayrılma sıklığını etkileyen faktörler.
Müşteri memnuniyetinden taviz vermeden
çağrı merkezi etkinliğini sağlamanın önemli bir hedef olduğunu biliyoruz. Bu
sayımızda çağrı merkezi yöneticilerine, İstanbul ve İstanbul dışı olmak üzere,
çağrı merkezlerinde çalışanların performanslarını etkileyen olası “bölgesel” faktörleri sorduk.
Öte yandan, pandemi sürecinde uzaktan-evden çalışma modeline geçişle birlikte çağrı merkezi çalışanlarında “turnover” oranlarında pandemi öncesine göre ne derece değişiklik olduğunu da öğrenmek istedik. Konuklarımıza yeni nesil teknolojiler ile uzaktan çalışmaya geçişle birlikte evden çalışmanın çağrı merkezi çalışan verimliliğini nasıl etkilediğini sorduk.
Turnover Hakkında Daha Fazlası Temmuz Ağustos Sayısında