Nesnelerin İnterneti
(IoT), hayatımızın her alanında bizi çevreleyen
akıllı cihazlarla birlikte artık hepimizin aşina olduğu kavram haline geldi. Günümüzde birbirleriyle iletişim kurabilen internete
bağlı cihazların artması sonucu oluşan veriler gün geçtikçe artmaya devam
ediyor.
Ancak elde edilen bu değerli verileri
anlamlandırma, davranışları teşvik etme, yeni fikirler oluşturma veya kullanıcı
deneyimini iyileştirme aşamasında nesnelerin interneti tek başına yeterli
olamıyor. İşte bu noktada devreye giren Davranışların İnterneti (IoB), yeni bir
teknoloji olmasına rağmen şimdiden geniş bir uygulama alanına sahip.
Aslında
Nesnelerin İnternetinin uzantısı olarak nitelendirebileceğimiz Davranışların
İnterneti nedir? Müşteri hizmetleri ve
deneyimini nasıl etkileyecek? Yakın gelecekte bizi neler bekliyor?