Mükemmel bir müşteri deneyimi sunmanın birçok farklı yolu ve
kuralı bulunuyor. Ancak bir marka için müşteri deneyimi stratejisi ve
uygulamaları ne kadar iyi olursa olsun, herkes için erişilebilir olmadığı
sürece eksiksiz bir deneyimden söz edilmesi mümkün değil.
Bu nedenle toplumun dezavantajlı kesimleri için, fiziksel ve
dijital deneyim noktalarına erişilebilirliğin sağlanması ve onları da kapsayan
bir kullanıcı deneyimi tasarımı büyük önem taşıyor.
Türkiye’de
ise henüz yeterli seviyede olmasa da tüm kesimler için erişilebilir bir deneyim
sunmaya yönelik çalışmalar hız kazanıyor. Bu kapsamda, özel gereksinimi olan
kullanıcılar için sunulan çözümler ve müşteri deneyimine etkileri konusunda
sektör yöneticilerinin değerlendirmelerini aldık.