Erişilebilir Hizmet Tasarımı, Müşteri Deneyiminde Engelleri Kaldırıyor

Erişilebilir Hizmet Tasarımı, Müşteri Deneyiminde Engelleri Kaldırıyor

Mükemmel bir müşteri deneyimi sunmanın birçok farklı yolu ve kuralı bulunuyor. Ancak bir marka için müşteri deneyimi stratejisi ve uygulamaları ne kadar iyi olursa olsun, herkes için erişilebilir olmadığı sürece eksiksiz bir deneyimden söz edilmesi mümkün değil.

Bu nedenle toplumun dezavantajlı kesimleri için, fiziksel ve dijital deneyim noktalarına erişilebilirliğin sağlanması ve onları da kapsayan bir kullanıcı deneyimi tasarımı büyük önem taşıyor.

Türkiye’de ise henüz yeterli seviyede olmasa da tüm kesimler için erişilebilir bir deneyim sunmaya yönelik çalışmalar hız kazanıyor. Bu kapsamda, özel gereksinimi olan kullanıcılar için sunulan çözümler ve müşteri deneyimine etkileri konusunda sektör yöneticilerinin değerlendirmelerini aldık.

BU YAZIYI DERGİDE OKU