Perakendenin geleceği dijitalleşmede

Perakendenin geleceği dijitalleşmede

Perakende sektörü son yıllarda olağanüstü bir dönüşüm yaşıyor. Perakende mağazalarını ziyaret etmek veya çevrimiçi satın almaktan ödeme yöntemlerine, kişiselleştirilmiş pazarlama yöntemlerinden, Pazar yerlerindeki ürünleri listelemeye kadar tüm süreçler hızla dijitalleşirken, 10 yıl öncesine göre perakende sektörü dijitalleşmeyi en yoğun hissettiğimiz alanlardan biri haline geldi.

Kişiselleştirilmiş etkileşimlere yönelik talebin ve memnuniyetin artması, karlı bir büyüme için teknoloji yatımlarını zorunlu hale getirdi. Artık perakende liderleri, süreçleri kolaylaştırmak, maliyetleri azaltmak, müşteri deneyimini iyileştirmek ve verimliliği artırmak için yapay zekâ ve veri Analitiği gibi çığır açıcı teknolojilerden daha yüksek oranda yararlanıyor. Dijital dönüşüm perakende sektöründe devrim yaratırken, veri ve ileri teknolojilerden aldığı güçle yeni dinamikler yaratmaya hazırlanıyor.

BU YAZIYI DERGİDE OKU