İletişim merkezleri inovasyonla büyümeye devam ediyor

İletişim merkezleri inovasyonla büyümeye devam ediyor

Günümüzde teknolojik gelişmeler, inovasyon için geniş bir hareket alanı sunuyor. Bu durum, tüm sektörlerde olduğu gibi iletişim merkezleri için de önemli fırsatları beraberinde getiriyor. Bu hareket alanını değerlendirerek müşteri deneyiminde, çalışan performansında, süreç iyileştirmelerinde veya maliyetlerde fark yaratacak uygulamalara imza atan iletişim merkezleri rekabette bir adım daha öne çıkabiliyor. Son dönemlerde gerek dış kaynak, gerekse şirket bünyesindeki iletişim merkezlerinde bu tür yenilikçi uygulamalar ve iş modelleri sıkça karşımıza çıkıyor.

Son dönemlerde dışkaynak çağrı merkezlerinin, bu yenilikçi uygulamalarla birlikte, hem kendilerinin hem de hizmet verdikleri şirketlerin süreçlerine hatırı sayılır katkılar sunarken, aynı zamanda geliştirilen inovatif çözümleri ihraç etme noktasına geldiğini görüyoruz.

BU YAZIYI DERGİDE OKU