Günümüzde teknolojik gelişmeler, inovasyon için geniş bir
hareket alanı sunuyor. Bu durum, tüm sektörlerde olduğu gibi iletişim merkezleri
için de önemli fırsatları beraberinde getiriyor. Bu hareket alanını
değerlendirerek müşteri deneyiminde, çalışan performansında, süreç iyileştirmelerinde
veya maliyetlerde fark yaratacak uygulamalara imza atan iletişim merkezleri
rekabette bir adım daha öne çıkabiliyor. Son dönemlerde gerek dış kaynak,
gerekse şirket bünyesindeki iletişim merkezlerinde bu tür yenilikçi uygulamalar
ve iş modelleri sıkça karşımıza çıkıyor.
Son dönemlerde dışkaynak çağrı merkezlerinin, bu yenilikçi uygulamalarla
birlikte, hem kendilerinin hem de hizmet verdikleri şirketlerin süreçlerine
hatırı sayılır katkılar sunarken, aynı zamanda geliştirilen inovatif çözümleri
ihraç etme noktasına geldiğini görüyoruz.