İletişim merkezlerinde dijital iş gücünün yeni trendi Voicebot'lar

İletişim merkezlerinde dijital iş gücünün yeni trendi Voicebot'lar

Müşteri hizmetleri ve tüketici davranışları, son yıllarda yaşanan küresel dalgalanmalardan ve gelişimini sürekli hale getiren teknolojik yeniliklerden önemli ölçüde payını aldı. Özellikle pandemi sonrası dönemde, dijital araç ve uygulamaların daha fazla talep edildiği, müşterilerin selfservis kanallardan yararlanma eğilimini arttırdığı görüldü.

Son yıllarda kullanımı hızla artan Chatbotlar, yazışmayı tercih eden Z kuşağının da etkisiyle hiç olmadığı kadar yaygınlaşırken, 2022 yılı itibarıyla kullanımı yaygınlaşan Voicebot teknolojisi müşteri deneyimini bir adım öteye taşıyor. 

BU YAZIYI DERGİDE OKU