Müşteri hizmetlerinde sosyal medyanın etkisi artıyor

Müşteri hizmetlerinde sosyal medyanın etkisi artıyor

Artan dijitalleşme ve mobilitenin hayatımıza kattığı en önemli mecra sosyal medya oldu. Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, LinkedIn, TikTok, Snapchat gibi sosyal medya mecraları geleneksel medyanın yerini çoktan aldı. Sosyal medyanın, birçokları için birincil iletişim ve sosyal etkileşim kanalı haline gelmesi, müşteri hizmetlerinin kurallarını baştan yazdı. Tüm bu gelişmeler, müşterilerin tercih ettiği sosyal mecralarda var olma ve yanıt verme konusunda şirketler üzerindeki baskıyı arttırdı.

Peki, bu değişimin dışında kalması mümkün olmayan iletişim merkezleri, müşteri deneyimini üst seviyeye taşımak için sosyal medyadan nasıl yararlanıyor? Hangi teknolojilerden yararlanıyor ve mevcut kanallarla entegrasyonu nasıl sağlıyor? 

BU YAZIYI DERGİDE OKU