Çağrı Merkezlerinde Yaşam-Çağrı Merkezleri Ödülleri Kapsamında Başarının Sırrı

Çağrı Merkezlerinde Yaşam-Çağrı Merkezleri Ödülleri Kapsamında Başarının Sırrı

EN İYİ UZAKTAN MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ

Müşteri Hizmetleri Yetkilisi Cansu Zengin:

Kurum Kültürümüzün Temel Taşı: ‘’Yapabilirim’’

Yaklaşık iki yıldır görev yaptığım DHL Express çağrı merkezindeki görevimi İÜ Elektrik – Elektronik bölümündeki eğitim hayatımla birlikte devam ettirmekteyim. Gerek okul hayatımda gerek iş hayatımda şirket kurum kültürümüzün temel taşlarından olan “yapabilirim“ felsefesine paralel olarak elimden gelenin en iyisini yapmaya ve müşterilerimizin bunu hissetmesini sağlamaya çalışıyorum. Çok severek yaptığım işimde gün içerisinde birbirinden farklı konularda aldığım çağrılarda konu ayırt etmeksizin aynı özenle sorunlara odaklanmaya çalışmaktayım.

Müşterilerimizin sorunlarını titizlikle ele almak için onları dinlemek ve sorunların çözümünde mümkün olan her alternatifi deneyeceğim konusunda samimiyetime inanmalarını sağlamak başlıca hedefim. Bireysel veya kurumsal olsun her müşterimize şirketimizin müşteri deneyimi konusundaki ana felsefesi doğrultusunda “Müşterilerimizin yerine kendimi koyarak, sorunlarını çözümleme çalışıyorum“. Yapmış olduğumuz görüşmelerden sonra müşterilerimizden bazen sözlü, bazen yazılı olarak gelen ve içeriğinde benimle görüştüğü için memnuniyetini belirten teşekkür mektupları ve bu teşekkürlerin şirketimizde ekip arkadaşlarımız, yöneticilerimiz ve bizzat üst yönetimimiz tarafından da takdir edilmesi benim için önemli bir motivasyon kaynağı. Günün ilk çağrısıyla son çağrısına aynı ses tonu, aynı yaklaşım ve aynı samimiyet ile yanıt vermek benim için önemli prensiplerimden ve bunu yapabildiğim her gün, doğru işi yaptığıma bir kez daha emin oluyorum.

Kendine ve Hikayene İnan

Bu süreci, sonunda ödül olsun olmasın, işini severek yapan, insanların hayatına dokunmaktan mutluluk duyan tüm sektör çalışanlarının deneyimlemesi gerektiği kanısındayım. İşimizdeki başarıyı şekillendiren, müşterilerimizin soru ve sorunlarına yaklaşım biçimimiz. Bu bağlamda işini çok seven, kendini daima müşterinin yerine koyan arkadaşlarıma, kendilerine ve hikayelerine inanmalarını, müşterilerimiz tarafından iletilen konuların bizler için “çağrı“ olarak görünmekle birlikte onların hayatlarına dokunmamız için önemli bir fırsat olduğunu, her çağrının aslında bir “hikaye“ olduğunu da unutmamaları tavsiyem olacaktır.

Çağrı Merkezleri Ödülleri Kapsamında Başarının Sırrı Hakkında Daha Fazlası Ocak Şubat Sayısında

BU YAZIYI DERGİDE OKU