Müşteri Deneyimi-Pandemide Değişen Müşteri Deneyimi Trendleri

Müşteri Deneyimi-Pandemide Değişen Müşteri Deneyimi Trendleri

Yaşadığımız bu zor ve beklenmedik zamanlarda sağlığımızı tehlikeye atmadan, yaşamımızı alıştığımız şekilde sürdürmemizi sağlamada en belirgin rolü hiç şüphesiz çağrı merkezleri ve kargo şirketleri üstlendi. Tüketim alışkanlıklarının değişmeden, bu alışkanlıklara uygun kanal ve çözümü üretmek firmaların yaklaşık son bir yıldır gündemlerinden düşmedi. Offline deneyimin e-ticarete hızla uyum sağlaması hem müşterinin hem firmaların yüzünü güldürdü. Tüketici olarak asla vazgeçemeyeceğimiz bu kolaylıkları sunmak için firmalar bu dönemde belki de hiç olmadığı kadar çalıştılar ve yatırım yaptılar. Odağımızda bu kez değişen müşteri deneyimleri var.

 Pandemide Değişen Müşteri Deneyimi Trendleri Hakkında Daha Fazlası Ocak Şubat Sayısında

BU YAZIYI DERGİDE OKU