Ocak Şubat Sayısı Kapak Röportajı

Ocak Şubat Sayısı Kapak Röportajı

Müşteri deneyimi kavramına yeni tanımların yapıldığı bugünlerde yediden yetmişe herkesin buluştuğu noktalardan biri online alışveriş siteleri oldu. Bu ‘’operasyonel yüklenme’’ şirketlerin yüzünü güldürse de talebi karşılamak ve gerekli teknolojik altyapıyı kurgulamak için az zamanda çok ve verimli işlerin yapılması gerekti. Ülkemizde hemen herkesin bildiği ve alışveriş yaptığı Hepsiburada, pandemi öncesinde de online alışverişin kalbi iken bu zor günlerde gerçekleştirdiği inovatif çözümleri, müşterisinin ne istediğini doğru anlayıp hayata geçiren hızlı ve çözüm odaklı yaklaşımları sayesinde yerini giderek sağlamlaştırıyor.

San Fransisco ve Seattle’de Instacart, Zynga ve Microsoft gibi dünyaca ünlü teknoloji şirketlerinde üst düzey yöneticilik yaptıktan sonra ABD merkezli danışmanlık ve yatırım firması M-Factory Ventures’ı kuran Murat Emirdağ Hepsiburada’nın CEO’luğunu üstlenen isim. Kendisi bu görevi 2019 yılında devraldı. Kariyerinin önceki yıllarında perakende sektörünün lideri Unilever’de ve The Boston Consulting Group New York ofisinde yöneticilik geçmişi bulunan Murat Emirdağ pandemi ile bildiği her şeyi dönüştüren dünyayı sadece online alışveriş siteleri açısından değil, değişen tüketici alışkanlıklarıyla ivme kazanan dijital dönüşümü de çerçeveye katarak değerlendirdi. Kendisinin geleceğe dair düşüncelerini ve şirket olarak gerçekleştirdikleri uygulamaları, hem markalar hem tüketici için geniş bir perspektifle ele aldığı yanıtlarını keyifle okumanız dileğiyle…  

Hepsiburada CEO’su Murat Emirdağ Röportajının Devamı Ocak Şubat Sayısında

BU YAZIYI DERGİDE OKU