Eylül-Ekim Sayısı Kapak Röportajı: Orçun Uzun Tıkla Gelsin CEO’su

Eylül-Ekim Sayısı Kapak Röportajı: Orçun Uzun Tıkla Gelsin CEO’su

Son 20 yılda hayatımızın vazgeçilmez alanlarından biri haline gelen çevrimiçi yemek siparişi hizmetleri, tüm dünyada büyümeye ve gelişmeye devam ediyor. İnternette basit bir şekilde yemek siparişi vermenin çok ötesinde, dijital yeteneklerini geliştirerek hem müşteri memnuniyetini hem de süreçlerini daha fazla güçlendiren sektör, müşteri deneyimi alanında da önemli yatırımlar yapmaya devam ediyor. 2016 yılında Ata Holding bünyesinde kurulan Tıkla Gelsin®, kendi kategorisinde pazarın önemli oyuncularından biri olmayı başardı. Kısa süre önce Tıkla Gelsin ®’in liderliğini üstlenen Orçun Uzun, gelecek dönem hedefleri ve yatırım planlarının yanı sıra; müşteri deneyimi konusundaki vizyonuna dair önemli bilgiler paylaştı. Tıkla Gelsin®’in, sadece bir yemek sipariş platformu olarak değil, müşteri deneyimini yeniden tanımlayan bir ekosistem olarak tasarlandığının altını çizen Tıkla Gelsin® CEO’su Orçun Uzun, Call Center Life’ın sorularını yanıtladı.

BU YAZIYI DERGİDE OKU