Son 20
yılda hayatımızın vazgeçilmez alanlarından biri haline gelen çevrimiçi yemek
siparişi hizmetleri, tüm dünyada büyümeye ve gelişmeye devam ediyor. İnternette
basit bir şekilde yemek siparişi vermenin çok ötesinde, dijital yeteneklerini
geliştirerek hem müşteri memnuniyetini hem de süreçlerini daha fazla
güçlendiren sektör, müşteri deneyimi alanında da önemli yatırımlar yapmaya
devam ediyor. 2016 yılında Ata Holding bünyesinde kurulan Tıkla Gelsin®, kendi
kategorisinde pazarın önemli oyuncularından biri olmayı başardı. Kısa süre önce
Tıkla Gelsin ®’in liderliğini üstlenen Orçun Uzun, gelecek dönem hedefleri ve
yatırım planlarının yanı sıra; müşteri deneyimi konusundaki vizyonuna dair
önemli bilgiler paylaştı. Tıkla Gelsin®’in, sadece bir yemek sipariş platformu olarak
değil, müşteri deneyimini yeniden tanımlayan bir ekosistem olarak
tasarlandığının altını çizen Tıkla Gelsin® CEO’su Orçun Uzun, Call Center Life’ın
sorularını yanıtladı.