Gökyüzünde Mükemmellik Arayışı: ‘’UNIQ ve Lufthansa'nın 6 Yıllık Yolculuğu"

Gökyüzünde Mükemmellik Arayışı: ‘’UNIQ ve Lufthansa'nın 6 Yıllık Yolculuğu"

2007'de kurulan, müşteri deneyimini kusursuzlaştırmayı hedefleyen danışmanlık ve eğitim şirketi UNIQ, müşteri deneyimi yönetimi, çağrı merkezi ve müşteri hizmetleri operasyonlarını ileriye taşımak isteyen firmalara özel çözümler sunuyor. Telekom, finans, sigorta ve perakende gibi birçok farklı sektörde faaliyet gösteren müşterilerimizle birlikte çalışıyor. Bugüne kadar, Türkiye ve yurt dışında 50’den fazla danışmanlık projesini başarıyla tamamlayan UNIQ, müşteri deneyimini iyileştirmek ve memnuniyeti artırmak için süreçleri en ince ayrıntısına kadar inceleyen, bilgi düzeyini artıran ve yenilikçi çözümler öneren programlar sunuyor. UNIQ Eğitim ve Danışmanlık şirketinin kurucusu ve yöneticisi Alp Kohen, Lufthansa ile gerçekleştirilen işbirliğinin detaylarını ve başarı sırlarını Call Center Life’a anlattı.

BU YAZIYI DERGİDE OKU