2007'de
kurulan, müşteri deneyimini kusursuzlaştırmayı hedefleyen danışmanlık ve eğitim
şirketi UNIQ, müşteri deneyimi yönetimi, çağrı merkezi ve müşteri hizmetleri
operasyonlarını ileriye taşımak isteyen firmalara özel çözümler sunuyor.
Telekom, finans, sigorta ve perakende gibi birçok farklı sektörde faaliyet
gösteren müşterilerimizle birlikte çalışıyor. Bugüne kadar, Türkiye ve yurt
dışında 50’den fazla danışmanlık projesini başarıyla tamamlayan UNIQ, müşteri deneyimini
iyileştirmek ve memnuniyeti artırmak için süreçleri en ince ayrıntısına kadar
inceleyen, bilgi düzeyini artıran ve yenilikçi çözümler öneren programlar
sunuyor. UNIQ Eğitim ve Danışmanlık şirketinin kurucusu ve yöneticisi Alp
Kohen, Lufthansa ile gerçekleştirilen işbirliğinin detaylarını ve başarı
sırlarını Call Center Life’a anlattı.