Günümüzde teknolojik gelişimlere ve otomasyona hiç olmadığı kadar yatırım yapılıyor. Şirketler dijital yeteneklerini geliştirmek için birbiriyle yarışıyor. Hizmet üretiminden sunumuna, müşterilerin hizmetten yararlanma biçimine kadar tüm süreçler büyük bir değişim ve dönüşüm geçiriyor. Bu süreçte insan ve yetenek kavramları, yeniden düşünülmesi gereken konular arasında başı çekiyor. İş yapış şekilleri hızla değişirken çalışanların bu değişimle uyumlu olması ise İK yatırımlarının önemli bir ayağını oluşturuyor. Çalışanların bilgi, beceri ve yeteneklerini sürekli olarak güncelleyip geliştirmeyi ifade eden “sürekli eğitim ve gelişim” kavramı, kişilerin değişen iş gereksinimlerine uyum sağlamalarına, yenilikleri takip etmelerine ve kendi potansiyellerini keşfetmelerine yardımcı oluyor.
Görüş veren firmalar: Net Call Center, NN Hayat ve Emeklilik, Pronet, Selmin Gök Eğitim Danışmanlık, Teedo