Müşteri deneyim yolculuğu, self servis çözümlerle güçleniyor.

Müşteri deneyim yolculuğu, self servis çözümlerle güçleniyor.

Müşteri deneyiminin her zamankinden daha önemli olduğu günümüzde şirketler, artan çağrı hacimleri ve müşteri beklentilerinin baskısını hiç olmadığı kadar fazla oranda hissetmeye başladılar. Dijital çözümler ve selfservis kanallar ise, müşteri deneyimini iyileştirirken, aynı zamanda operasyon verimliliğini artırarak iletişim merkezlerini bu baskıdan kurtaran en önemli araçlar olarak karşımıza çıkıyor. Pandemi, birçok konuda olduğu gibi

self servis kanallar konusunda da bir milat oldu. Pandemi sonrası müşterilerin dijital kanallara yönelme eğilimi artarken, kuruluşlar da bu ihtiyacı yeni kanallarla karşılama rekabetine girdiler. Gelecekte dijitale yönelimin büyümeye devam edeceği yönündeki beklentiler ise bu alanda artarak devam eden yatırımların çıkış noktası niteliğinde. Bu dosyamızda self servis uygulamaların başarısını etkileyen faktörleri, uygulamadaki zorlukları ve gelecek döneme dair beklentileri ele aldık.

Görüş veren firmalar: Emlakjet, Hepsiburada, Hepsijet, Kiğılı, Pluxee, Tempo BPO

BU YAZIYI DERGİDE OKU