Müşteri Deneyiminde "Bukalemun" Etkisi

Müşteri Deneyiminde "Bukalemun" Etkisi

Günümüzde şirketler, rekabetçi koşullarda hayatta kalabilmek ve büyümek için müşteriyi tüm faaliyetlerinin odağına yerleştiriyor.  Deneyim ekonomisinden bahsettiğimiz şu dönemde, faaliyet alanı ne olursa olsun müşteri memnuniyetini sağlamak her zamankinden çok daha zor. Bu durum, iletişim merkezleri gibi aynı anda farklı sektörlere hizmet sunan iş kolları için yönetilmesi çok daha karmaşık bir süreç anlamına geliyor.

İletişim merkezleri, bulundukları pazarın koşullarına göre dinamikleri birbirinden farklılıklar gösteren sektörlerin ihtiyaçları doğrultusunda yenilikçi ve yaratıcı çözümler üretmek durumundalar.

Bu zorlu sürecin yönetimi birçok soruyu da beraberinde getiriyor; Faaliyet alanları, müşteri beklentileri, pazar koşulları birbirinden farklı olan kurumların iş alanlarına adapte olmak için nasıl stratejiler izliyorlar? Tüm bu farklılıkları kendi kurum kültürlerine nasıl adapte ediyorlar? Sektöre bu esnekliği kazandıran temel faktörler neler?

BU YAZIYI DERGİDE OKU